04.06.2020/11:56

Zuru - nowe pluszaki w Lidlu już od poniedziałku. Sieci nadal walczą o najmłodszych klientów

Zuru – tak nazywa się linia maskotek, które już od poniedziałku znajdą się na sklepowych półkach Lidla.

Sieć reklamuje je w swojej gazetce. Zuru to rodzina pachnących „maskotek-zgnieciaków”. Dostępne będą w sześciu wzorach. Ich cena to 15,99 zł.

To nie pierwszy raz gdy sieć promuje tego typu asortyment w swojej ofercie. W 2017 roku sieć wprowadziła do swoich sklepów linię maskotek Lidlaki, będącą odpowiedzią na biedronkowy Gang Świeżaków. Później sieć wznawiała ich sprzedaż jeszcze kilkukrotnie, powiększając i zmieniając swoją ofertę. Na początku tego roku sieć wprowadziła na półki zabawki w formie pluszowych owoców.

Śladem najpierw Biedronki, a później Lidla poszły również inne sieci handlowe, m.in. Spar, Piotr i Paweł oraz Polomarket, co rozpoczęło swego rodzaju wojnę między sklepami o serca najmłodszych konsumentów. - Jak mówi stare przysłowie: naśladownictwo jest najwyższą formą komplementu – komentował ten stan swego czasu w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska, właścicielu Biedronki.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.