07.11.2019 / 21:19
StoryEditor

AmRest z zyskiem na poziomie prawie 17 mln euro

(fot. mat. pras.)
Przychody Grupy AmRest w trzecim kwartale 2019 roku wyniosły 504,8 mln euro a zysk netto 16,8 mln euro wobec 18 mln rok wcześniej – podała spółka w raporcie.

Jak podaje Grupa AmRest, w trzecim kwartale zysk EBITDA wyniósł 63,4 mln euro wobec 49,7 mln euro w analogicznym okresie 2018 r.

AmRest Holdings SE jest wiodącym operatorem ga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2025 / 09:59
StoryEditor
Skąd konsumenci wiedzą o promocjach? Aplikacje już prawie zrównały się z telewizją
Wiedzę o promocjach konsumenci coraz częściej czerpią z aplikacji sieci handlowych (fot. Dall-e)

Grupa Blix przygotowała zestawienie z którego wynika, że już niemal tyle samo konsumentów czerpie wiedzę o promocjach z aplikacji mobilnych, co z telewizji.

Dane pokazują, że telewizja jest źródłem informacji i promocjach dla 38,1 proc., a aplikacje mobilne dla 37,5 proc. kupujących. Na trzeciej pozycji z wynikiem 27,3 proc. znala...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 19:41
StoryEditor
Carrefour rzuca wyzwanie Żabce i rozwija projekt z Tchibo. Kto ma lepszą kawę?
Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go, rozszerzając strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska. Dzięki temu klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą napić się świeżo parzonej kawy Tchibo przygotowywanej na miejscu.

Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go, rozszerzając strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska. Dzięki temu klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą napić się świeżo parzonej kawy Tchibo przygotowywanej na miejscu.

Rozszerzone partnerstwo obejmuje montaż kącików kawowych Tchibo w 40 hipermarketach Carrefour, które działają w ramach stref „Bistro Smacznie”. To przestrzenie typu convenience ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. listopad 2025 06:31