REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)
Cyfrowe etykiety testowane w sklepach sieci Auchan

Cyfrowe etykiety testowane w sklepach sieci Auchan (materiały prasowe)

Grupa Auchan Retail nawiązała współpracę z chińskim start-upem technologicznym Hanshow Technology. Firmy chcą wspólnie opracować nowy cyfrowy system centralnie zarządzanych etykiet elektronicznych na regały sklepowe.

REKLAMAPurella Food - Banana Joe - belka w artykułach (maj-czerwiec 2018)

Nowa technologia ułatwi klientom sklepów Auchan zakupy, a pracownikom pracę. W pełni cyfrowe rozwiązanie może zostać wdrożone dla całej oferty produktów, a zmiany cen na półkach będą szybsze i łatwiejsze. Kontrolowany centralnie system etykiet cenowych, oznacza, że ​​wyświetlane ceny są bardziej wiarygodne. Zakupy jest przyjemniejsze dzięki zwiększonej czytelności oferowanej przez ekrany LED.

System zarządza cenami w czasie rzeczywistym, dzięki czemu są bardziej wiarygodne i na bieżąco dostarczają informacji o poziomie zapasów, zmianach w zakresie produktów na pólkach i kolejnych datach dostawy produktów. Zarządzanie towarami odbywa się w czasie rzeczywistym. W przyszłości w sklepach będzie można również wprowadzać system sygnalizacyjnych diod LED zintegrowany z elektronicznymi etykietami.

Faza pilotażowa projektu jest w toku. Testy odbywają się w sklepach we Francji i Luksemburgu. Gdy testy zostaną zakończone, rozwiązanie może zostać wdrożone we wszystkich krajach, w których działają sklepy Auchan (czyli także w Polsce), we wszystkich formatach handlowych (hipermarketach, supermarketach i sklepach (ultra) convenience).

System poprawi jakość obsługi klienta. Geolokalizacja umożliwi klientom bieżące śledzenie produktów za pośrednictwem aplikacji Auchan lub interaktywnej mapy sklepu. W sekcji owoców i warzyw cyfrowe tablety będą wyświetlać bogatą ofertę.

Nowe technologie sprawiają, że elektroniczne etykiety zainstalowane na sklepowych półkach są szybsze i bardziej wygodne. Podczas gdy tradycyjny system etykietowania elektronicznego wymagają umieszczania etykiet samoprzylepnych na produktach. Dlatego Auchan Retail zdecydował się na testy testuje w 100-proc. cyfrowego rozwiązania.

Auchan Retail działa w 17 krajach i zarządza 3715 placówkami handlowymi: hipermarketami, supermarketami i sklepami convenience, a także sklepami internetowymi oraz punktami typu drive.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"