02.08.2019 / 09:32
StoryEditor

Auchan sprzedaje 1600 sklepów we Włoszech

(Flickr/pierrO)
Auchan kładzie kres swojej włoskiej przygodzie. Francuski dystrybutor ogłosił w środę, że sfinalizował sprzedaż swojej spółki Auchan Retail Italia, która zarządzała siecią ok. 1600 sklepów we wszystkich formatach - hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience pod markami Auchan i Simply.

Włoskie sklepy Auchan zatrudniały ok. 18 000 pracowników i działały w ramach sklepów własnych oraz w systemie franczyzowym. To ostatni krok jaki Auchan wykonał aby wycofać się z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 13:43
StoryEditor
Na co Polacy zwracają uwagę podczas zakupu kosmetyków? [RAPORT]
Na co Polacy zwracają uwagę podczas zakupu kosmetyków? [RAPORT] (fot. Canva)

– Promocje wciąż są silnym magnesem, który determinuje zakup kosmetyków. Tak wynika z raportu agencji Inquiry „Kosmetyki – zwyczaje zakupowe Polaków”. Od czego jeszcze zależy dziś sukces na rynku kosmetycznym?

W artykule przeczytasz:

  • Zwyczaje zakupowe Polaków na rynku kosmetycznym - raport Inquiry
  • Cena, jakość czy zapach? Co decyduje o zakupie kosmetyków?
  • Kto i jak często kupuje kosmetyki w Polsce?
  • E-commerce coraz ważniejszy dla rynku kosmetyków
  • Giganci rynku kosmetycznego w Polsce
  • Smart shopping, czyli polowanie na promocje
  • Od czego zależy dziś sukces na rynku kosmetycznym?

Raport zwyczaje zakupowe Polaków na rynku kosmetycznym

Inquiry, polska agencja badawcza, opracowało raport pt. raport „Kosmetyki – zwyczaje zakupowe Polaków”. Publikacja szczegółowo omawia nawyki zakupowe Polek i Polaków w zależności od kategorii produktowej. Podaje też różnice między zakupami online i offline oraz jakie czynniki wpływają na wybór kosmetyków.

– Zachowania konsumentów – ich preferencje, motywacje, wybory, skojarzenia z markami – to bardzo ciekawe insighty dla ponad 1300 firm kosmetycznych, działających aktualnie na naszym niezwykle konkurencyjnym rynku. Mamy nadzieję, że publikacja przełoży się na większe zainteresowanie opinii publicznej produktami kosmetycznymi, które są niezbędne w codziennym życiu, dbaniu o zdrowie, higienę i dobrostan psychiczny – komentuje  dr inż. Justyna Żerańska, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Związek współpracował z agencją przy tej publikacji i objął patronatem.

Co zatem wpływa na takie a nie inne zakupy kosmetyków?

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 11:02
StoryEditor
Duża sieć handlowa wchodzi na stacje Avia. Teraz na ok. 50 z nich działają sklepy SPAR. Co dalej ze współpracą?
Stacja paliw Avia (Avia)

Należące do Grupy Unimot stacje Avia szykują się do uruchomienia projektu z nowym partnerem, dużą siecią handlową. Obecnie firma współpracuje z siecią SPAR, a wcześniej kooperowała z Carrefourem. - Chodzi o naprawdę bardzo poważnego gracza - zdradza prezes firmy Adam Sikorski.

Sieci handlowe wchodzą na stacje paliw

Należąca do Grupy Unimot sieć Avia zarządza obecnie w Polsce siecią 140 stacji paliw, na ok. 50 z nich działają sklepy sieci SPAR P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. sierpień 2025 03:49