02.01.2020 / 20:12
StoryEditor

Awaria drukarek fiskalnych: Multikino kupiło nowy sprzęt, ale instalacja jeszcze potrwa [TYLKO U NAS]

(fot.wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Noworoczna awaria kas była niemiłą niespodzianką dla wielu detalistów. Wielu drobnych przedsiębiorców, sieć Dino, pizzeria DaGrasso i Multikino zmagają się z niemiłą niespodzianką, którą zafundowały im kasy Delio dystrybuowane przez firmę Novitus. Jak donoszą nasi czytelnicy, problem dotknął także cukierni Sowa.

Sieć Multikino poinformowała dziś swoich klientów, że zakup biletów możliwy jest jedynie przez internet, bo kasy fiskalne w kinach nie działają. Sieć multipleksów jednak nie daj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
02.12.2025 / 15:16
StoryEditor
Grudniowa fala kradzieży w sklepach. Świąteczny pośpiech sprzyja złodziejom
Świąteczne kradzieże w sklepach (fot. Shutterstock)

Grudzień od lat kojarzy się z intensywnymi zakupami, ale najnowsze dane pokazują drugą stronę tego handlowego boomu. Wzmożony ruch i presja sprzedażowa sprawiają, że sklepy notują wyjątkowo wysokie straty, szczególnie w najcenniejszych kategoriach towarów. Co sprawia, że przedświąteczny czas tak sprzyja złodziejom i jakie produkty znikają najczęściej?

Najnowszy "Barometr na temat strat w handlu detalicznym w Polsce", przygotowany przez Checkpoint Systems Polska we współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie, pokazuje wyr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 11:59
StoryEditor
Sieć Flying Tiger Copenhagen oddaje klientów zewnętrznemu operatorowi
Sklep sieci Flying Tiger Copenhagens w Turcji

Flying Tiger Copenhagen powierza obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsku. Już po kilku miesiącach wskaźnik satysfakcji klientów wzrósł powyżej 90%, pokazując, że Polska staje się kluczowym hubem outsourcingu call center w Europie. Sprawdź, jak polskie centra łączą wielojęzyczną obsługę, AI i konkurencyjne ceny, by wspierać międzynarodowe marki.

Polska jako kluczowy hub dla obsługi klienta w Europie

Duńska sieć sklepów Flying Tiger Copenhagen zdecydowała się powierzyć obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 12:12