REKLAMAKongres Mięsny 2018 - baner główny
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu

Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Biedronka w ostatnich latach zwolniła tempo otwarć nowych sklepów, skupiając się nieco bardziej na modernizowaniu już działających placówek i zwiększaniu ich obrotów. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, tylko w 2016 r. unowocześnionych zostało 220 Biedronek, a przez trzy pierwsze kwartały 2017 roku Jeronimo Martins zmodernizowało 150 sklepów, a w ostatnich trzech miesiącach jeszcze ok. 70 placówek. W 2018 r. do najnowszego konceptu może zostać dostosowanych kolejnych kilkaset sklepów sieci.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Biedronka musiała w ostatnim czasie zmodernizować m.in. ponad 200 sklepów, które w 2008 r. Grupa Jeronimo Martins przejęła za ok. 320 mln euro od niemieckiego koncernu Tengelmann. O ile przez pewien czas wystarczało systematyczne unowocześnianie i poprawianie oferty sklepów, to jednak w ciągu ostatnich kilku lat przestarzałe konstrukcje musiały zostać radykalnie zmodernizowane. Operator nie tylko powiększył powierzchnię placówek, ale także gruntownie zmienił układ wewnętrzny i wymienił wyposażenie sklepu, od oświetlania, regałów i szaf chłodniczych, czy wyspy ekspozycyjnych. Sklepy zyskały nie tylko większą przestrzeń, ale także wystrój i oprawę graficzną. Sieć bardo mocno promuje marki własne, takie jak np.: Fruvita, Mleczna Dolina, Światowid, czy Cola Orginal, których logo widzimy nad kolejnymi działami w sklepie.

- Prace modernizacyjne obejmują najczęściej rozbudowę obiektów, dzięki którym możliwe jest powiększenie sali sprzedaży i wprowadzenie nowych działów. Sklep zostaje odświeżony i dostosowany do obowiązujących wizualizacji - wyjaśnia biuro prasowe Jeronimo Martins Polska.

W modernizowanych Biedronkach zmienia się również wyposażenie sklepu, które zostaje oparte na nowszych technologiach. W placówkach montowane jest oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze. Te ostatnie wykorzystują gazy przyjazne dla środowiska, takie jak gaz naturalny CO2 ("clean technology"), a w przypadku chłodziarek, zamrażarek i komór mroźniczych – gaz propan.

Biuro prasowe JMP podkreśla, że Biedronka "jest jedną z pierwszych sieci handlowych, która zdecydowała się na wykorzystanie tych rozwiązań w takiej skali, co wiąże się ze znaczącymi nakładami".

- Wprowadzamy również szereg rozwiązań mających na celu stałe podnoszenie komfortu zakupowego poprzez m.in. usprawnienie sposobu poruszania się po sklepie, czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Służy temu spójna komunikacja cenowa zarówno w odniesieniu do produktów spożywczych, jak i przemysłowych - tłumaczą przedstawiciele biura prasowego właściciela Biedronki.

Odpowiednie oznaczenia kolorystyczne mają ułatwić identyfikację poszukiwanych artykułów. Żółte etykiety odnoszą się do produktów znajdujących się nadal w ofercie ("Wciąż w ofercie"), zielone zarezerwowane są dla nowości ("Nowe w tym tygodniu"), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne ("Super Cena!").

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 17

  • 9
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 4
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (5)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ola 5 6 dni temu

    Brud wokół sklepów, śmieci.,. w Siedlcach ludzie rozkładają dywany żeby dojść do Biedronki przy ul Mieszka. Pracownicy sprzątają sklepy, Nie stać ich na zatrudnienie firmy zewnętrznej. Jednym słowem za mało pracowników i syf.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~66 4 6 dni temu

    to prawda że pracowników coraz mniej ... Jeronimo zrezygnowało ze wsparcia firmy zewnetrznej (agencji z pracownikami tymczasowymi) bo myślalo że się nowi pracownicy rzucą na ich super ofertę ... i jak widać dotychczasowy personel musi zaiwaniac za nieobecnych lub niezrekrutowanych pracowników ps. brać ukr ma 18 brutto za godz

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Mari z Biedronkowa 3 16 dni temuocena: 67% 

    mam juz dość tej pracy w tym kołhozie, coraz więcej do zrobienia, kasa większa niż u konkurencji ale robota ponad siły albo za dwoje.... teraz jeszcze brakuje coraz więcej pracowników, lepiej nie będzie, ceny u nas coraz wyższe, jak mówimy to kierownikowi to mówi żeby tak nie gadać, ludzie są robieni w bambuko,

    oceń komentarz
  • ~Owad 2 18 dni temuocena: 75% 

    MOdernizacja nic nie da jak nie zainwestują w pracowników. Nie ma kto układać towaru, to i kolorowe cenówki nic nie pomogą.

    oceń komentarz
  • ~77 1 19 dni temuocena: 67% 

    ta i co z tego jak brakuje pracowników (jak się którego spotka to sie okazuje że nie ponimaju polski jazyk)

    oceń komentarz
do góry strony
"