REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)

(fot. materiały prasowe )

Choć w ostatnich latach rynek żywności nazywanej „zdrową”, w tym ekologicznej, rośnie w Polsce bardzo dynamicznie, to potencjał wzrostu wciąż jest duży. Z szacunków branży wynika, że na produkty organiczne wciąż wydajemy sześciokrotnie mniej niż wynosi średnia europejska. Jednak wraz z rosnącą zamożnością społeczeństwa dystans jaki dzieli nas od rynków Europy Zachodniej szybko się zmniejsza.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Firma Biologistic działa na rynku zdrowej żywności już 10 lat. – Uczestniczyliśmy bardzo czynnie  w tworzeniu się tego rynku w Polsce. Przyznam nieskromnie, że mieliśmy dość duży wpływ na jego obecny kształt. To, jaki wymiar ma obecnie ta kategoria, zostało w dużej mierze wypracowane z naszym udziałem. Rozwój kategorii rósł i będzie się ona rozwijała proporcjonalnie z rosnącą samoświadomością Polaków i ich zamożnością.  – zaznacza Ireneusz Adamczyk, menadżer ds. rozwoju sprzedaży w firmie Biologistic. 

Zwraca uwagę, że w Polsce udało się dobrze połączyć zachodnie trendy pro-zdrowotne z naszym sentymentem do historyczności naszego kraju. – Cytując klasyka: "Do tych pól malowanych zbożem rozmaitem, Wyzłacanych pszenicą, posrebrzanych żytem; Gdzie bursztynowy świerzop, gryka jak śnieg biała...". Polacy co raz bardziej kochają wszystko co wywodzi się z tradycji, z roli, bo to kojarzy się zdrowo – podkreśla ekspert.

To jeden z powodów, dla których ostatnie dwa lata oznaczały w Biologistic bardzo dużą dynamikę wzrostu sprzedaży, jak również liczby klientów i kontrahentów. Na rozwój przedsiębiorstwa pozytywnie wpłynęła także odpowiedź tradycyjnych i nowoczesnych punktów handlowych na pro-zdrowotne trendy i związane z nimi oczekiwania klientów. – Dzisiaj właściciel sklepu, który wprowadza do swojej oferty dobrze strukturalnie opracowaną ofertę "zdrowej żywności" wygrywa z konkurencją, osiąga dobre wyniki ekonomiczne w tej kategorii i w dłuższej perspektywie buduje swój obraz jako specjalisty – akcentuje Ireneusz Adamczyk.

Dostosowanie Biologistic do szeroko pojmowanego obszaru "zdrowej żywności" we wszystkich obszarach - handlowych i niehandlowych - to główny priorytet tej 100% polskiej, rodzinnej firmy. Dzięki płaskiej strukturze oraz świadomemu i zaangażowanemu zespołowi, możemy bardzo szybko reagować na pojawiające się oczekiwania kontrahentów i klientów. Inwestycje w środki trwałe, jakie poczyniliśmy w ostatnich latach: nowa siedziba, magazyny, środki logistyczne, transportowe, jak również inwestycje w zasoby ludzkie, pozwalają nam dzisiaj na poszerzanie zasięgu terytorialnego – komentuje nasz rozmówca.

– Bardzo mocno będziemy też pracować nad dalszym rozwojem z sieciami kanału nowoczesnego. Jak udowodniliśmy na przełomie zeszłego i obecnego roku, jesteśmy gotowi na budowanie dla tych kontrahentów i ich klientów bardzo dużych projektów które są uzasadnione ekonomicznie i wizerunkowo. Nasze portfolio musi być "żywe" i ciągle się zmieniać – dodaje. Specjalizujemy się w "zdrowej żywności", funkcjonalnej, naturalnej, ekologicznej i nic ponad to. Nie uznajemy kompromisów. Stosujemy ostrą selekcję pracując tylko na tzw. „czystych etykietach”. Nasza oferta oczywiście ciągle ewoluuje, bo jesteśmy bardzo otwarci na nowości – mówi Adamczyk. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony