REKLAMAProxi.cloud 11-25.10.2019

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Pomysł na sklep

 

24 września 2019, 15:08

Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash

Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash (Eurocash)

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili we wtorek swoją wizję rynku detalicznego przyszłości, pod hasłem Detalista 4.0. Na spotkaniu z 5,2 tys. właścicielami sklepów spożywczych firmy zaprezentowały rozwiązania technologiczne, które mają zapewnić sprawne zarządzanie sklepami spożywczymi.

REKLAMA

– Od lat konsekwentnie zmieniamy oblicze polskiego handlu, inwestując w rozwiązania z obszaru nowych technologii, które mają ułatwiać prowadzenie biznesu detalicznego przez niezależnych przedsiębiorców – mówi Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash.

- W 2018 roku uruchomiliśmy dla nich eurocash.pl, czyli wielofunkcyjną platformę e-commerce. Od tego momentu właściciel sklepu małoformatowego ma więcej informacji o rynku niż dyrektor dużej sieci handlowej. W 2019 roku, poszliśmy o krok dalej i wdrożyliśmy eurocash.pl Market, czyli platformę marketplace, która docelowo może poszerzyć ofertę małoformatowych sklepów nawet do pół miliona produktów. Naszym klientom zapewniamy dostęp do technologii na najwyższym, światowym poziomie, a także do wiedzy o rynku przyszłości – dodaje Luis Amaral.

Grupa Eurocash realizuje projekt z firmą technologiczną Microsoft. Wizja Detalisty 4.0 to gama najnowocześniejszych rozwiązań, dzięki którym właściciele sklepów mogą dokładnie poznać swoich klientów i precyzyjnie odpowiedzieć na ich potrzeby.

- W przedstawionym dzisiaj koncepcie Detalista 4.0 na pierwszym miejscu stoją klienci, ich potrzeby i rosnące oczekiwania w cyfrowej erze. Detalista 4.0 to coś więcej niż wizja. Już teraz istnieje wiele rozwiązań dostępnych dla właścicieli sklepów które wpływają na zwiększenie zaangażowania i lojalności klientów, a także efektywność operacyjną. Technologie, które zmieniają rynek, takie jak przetwarzanie w chmurze, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, Big Data i Internet Rzeczy, już teraz mogą być wsparciem dla właściciela sklepu w Polsce – podkreśla Mark Loughran, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoft.

Zatowarowanie w sklepie przyszłości

Wizja Detalista 4.0 adresuje wszystkie obszary działalności na rynku detalicznym. Narzędzia służące usprawnieniu procesu zatowarowania odpowiadają na oczekiwania konsumenta i powstały w ścisłej współpracy z detalistami i firmami dostarczającymi rozwiązania technologiczne.

Właściciel sklepu małoformatowego, współpracujący z Eurocash już teraz ma do swojej dyspozycji nowoczesną platformę e-commerce B2B – eurocash.pl, z której można korzystać zarówno w wersji online, jak i mobile. Platforma umożliwia błyskawiczne zamówienie produktów do sklepu również przy użyciu smartfona. eurocash.pl zapewnia także dostęp do wiedzy o lokalnym rynku, w tym danych demograficznych pozwalających na dostosowanie asortymentu do struktury wiekowej otoczenia sklepu, rankingów najlepiej sprzedających się produktów i podglądu gazetek promocyjnych konkurencji. To również najszybsza na rynku, „ucząca się” zachowań użytkownika wyszukiwarka towarów, inteligentne listy zakupowe, informacje o kampaniach telewizyjnych największych producentów FMCG czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 19

  • 12
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Carlos 2 25 dni temuocena: 100% 

    Jak zwykle w ogonie stawki. Rok temu bo we wrześniu 2018 Microsoft i Żabka zaprezentowali sklep jutra z większością funkcjonalności. Coś co Luis chce wprowadzać Żabka, Świtalski i jego Bio Family oraz inni już realizują. P. S A z tymi pracownikami to fakt. Warto również zainwestować przyzwoite pieniądze na poprawę warunków pracy i płacy.

    oceń komentarz
  • ~Ona 1 25 dni temuocena: 83% 

    Wizja handlu, dobre sobie. Zadbajcie lepiej o pracownika.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony