REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)

(fot. ŁR)

Po trzech kwartałach tego roku Grupa Tarczyński zanotowała skonsolidowane przychody na poziomie ponad 464 mln zł. Oznacza to wzrost o prawie 17 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

Od stycznia do końca września Tarczyński osiągnął 9,4 mln zł zysku netto, czyli mniej niż w pierwszych dziewięciu miesiącach zeszłego roku, kiedy było to 16,1 mln zł. Rentowność netto spółki wyniosła 2 proc.

„Strategia wzrostu wartości Grupy Kapitałowej Tarczyński SA opiera się na koncentracji w podstawowym obszarze biznesowym, jaki stanowi produkcja wędlin klasy premium. Grupa zakłada umocnienie się na pozycji lidera w produkcji kabanosów. Celem długoterminowym jest zdobycie pozycji lidera wśród polskich producentów wędlin trwałych” – czytamy w raporcie spółki.

Cel ten Grupa Tarczyński zamierza osiągnąć poprzez wprowadzane na rynek innowacje w zakresie zarówno produktów jak i form opakowań, oraz systematyczną aktywność marketingową, zmierzającą do wzrostu rozpoznawalności marki „Tarczyński” oraz budowy lojalności konsumentów.

Jak czytamy w raporcie, grupa zakłada ciągły rozwój i optymalizację portfela produktów, mając na względzie zmieniające się oczekiwania i preferencje konsumentów. Rozwój produktowy będzie oparty o badania i wdrożenia realizowane przede wszystkim własnymi siłami działu badawczo-rozwojowego. Strategia Grupy Tarczyński zakłada systematyczne podnoszenie konkurencyjności jakościowej i kosztowej przedsiębiorstwa, w relacji do czołowych polskich firm branży przetwórstwa mięsnego.

Model biznesowy Grupy Tarczyński koncentruje się na przetwórstwie mięsa wieprzowego i drobiowego oraz sprzedaży i dystrybucji wytwarzanych wyrobów mięsno-wędliniarskich do sklepów detalicznych, hurtowni oraz sieci handlowych. Grupa nie prowadzi chowu trzody chlewnej dla potrzeb własnych ani też uboju. Spółka produkuje ok. 300 wyrobów wędliniarskich. Strategicznym obszarem Grupy są produkty premium.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony