REKLAMAHELIO - Baner Główny - NATURA (21-27.10.2019)
„Zakupy u nas wejdą ci w krew” – reklamuje się lokalna sieć handlowa ze Śląska. Co jeszcze, oprócz nietypowej nazwy i chwytliwego sloganu, Promil ma do zaoferowania klientom oraz franczyzobiorcom?
REKLAMA

Nazwa zobowiązuje, więc Promil stawia głównie na szeroki wybór alkoholi. Klientów mają przyciągnąć atrakcyjne promocje na wybrane produkty – np. w lutym br. można było kupić piwo Kasztelan w puszce za 1,49 zł, którego cena bez promocji przekracza z reguły 2 zł. Oprócz piwa, wódki, wina i whisky w sklepach Promil można nabyć również słodycze, napoje (w lutym m.in. litrową Coca­‑Colę za 3,09 zł, czyli o blisko jedną czwartą taniej niż normalnie) oraz papierosy. Organizatorem sieci jest hurtownia spożywcza Rampex, która funkcjonuje w Tychach od 21 lat. Przez dwie dekady spółka zdążyła znacząco poszerzyć swoją działalność – obecnie jest również dystrybutorem kaszy manny błyskawicznej Krupiczka, a także... deweloperem budującym kompleks domów jednorodzinnych w Tychach. Właśnie w tym mieście, słynącym z produkcji piwa Tyskie, Promili jest najwięcej, bo aż osiem. Zakupy w sklepach należących do sieci mogą zrobić również klienci w Pszczynie, Jaworznie, Mikołowie i Czechowicach­‑Dziedzicach – w każdym z tych śląskich miast znajduje się po jednej placówce. Wszystkie są czynne przez siedem dni w tygodniu, minimum do dwudziestej (w niedziele), a część nawet do drugiej w nocy (w piątki i soboty). We wszystkich Promilach można płacić kartą, a przy okazji zakupów także doładować telefon. Sklepy zaopatrywane są z centralnego magazynu w Tychach, a w ich zatowarowaniu pomaga zintegrowany system informatyczny.

W planach firmy są kolejne otwarcia na Śląsku, a Rampex poszukuje lokali handlowych do wynajęcia. Preferowane lokalizacje to centra miast, osiedla mieszkaniowe oraz osiedla domów jednorodzinnych na peryferiach. Minimalna całkowita powierzchnia placówki to 65 mkw., a sali sprzedaży – 40 mkw. Jako optymalną centrala podaje powierzchnię brutto od 80 do 100 mkw. Rampex poszukuje również ajentów, bo sklepy Promil prowadzone są przez samodzielne podmioty gospodarcze. Ajenci otrzymują wyremontowane, wyposażone i całkowicie zatowarowanie placówki. Dochody uzależnione są od osiąganych wyników. Spółka zapewnia również szkolenie połączone z praktyką w sklepie oraz bezpłatne działania promocyjno­‑marketingowe. 
(SSZ)

Wiadomości Handlowe, Nr 3 (123) Marzec 2013

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Patrycja 1 ponad rok temu

    Bardzo aktualny i rzeczowy artykuł - szkoda tylko że zdjęcie nie jest z "Promila" :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony