REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

(fot. materiały prasowe)

Szopi.pl - polski start-up pozwalający na robienie zakupów online w Biedronce, Lidlu czy innych sieciach, które nie mają własnych sklepów internetowych - to jedyna z Polski firma, która weźmie udział w programie Google Launchpad Accelerator.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

O Szopi.pl pisaliśmy jako pierwsi już w lutym br. Wówczas projekt stworzony przez spółkę On Demand dopiero raczkował, obejmował większość Krakowa i Warszawy. Dziś start-up znaleźć można w kolejnych polskich miastach. Wsparcie w postaci udziału w Google Launchpad Accelerator to furtka do dalszej ekspansji "handlowego ubera".

- Szopi.pl bardzo szybko się rozwija i cieszy coraz większym zainteresowaniem wśród Polaków. Sukcesywnie poszerzamy listę sklepów w których można zrobić zakupy dzięki nam oraz pojawiamy się w kolejnych miastach. Jesteśmy obecni w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, wkrótce dołączą kolejne lokalizacje – mówi Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl – To dla nas ogromne wyróżnienie, że nasz projekt został dostrzeżony przez specjalistów z Google. Wsparcie z jakiego mamy szansę skorzystać może znacząco wpłynąć na nasz dalszy, szybki rozwój. Jesteśmy jedyną polską firmą, która zakwalifikowała się do najnowszej edycji programu – dodaje.

Launchpad Accelerator to sześciomiesięczny, międzynarodowy program organizowany przez globalny zespół Google Developers, dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych (tzw. scale-ups). W tym roku program po raz drugi objął firmy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Współpraca rozpoczyna się od dwutygodniowego szkolenia w San Francisco. Jego głównym elementem są sesje mentoringowe z inżynierami i menedżerami produktów z Google oraz z międzynarodowego zespołu mentorów zewnętrznych. Uczestnicy przez kolejne miesiące będą mogli korzystać ze wsparcia ekspertów.

Jak pisaliśmy w lutym, Szopi.pl nie posiada ani własnego sklepu, ani magazynu, ani nawet asortymentu. W praktyce jest to raczej usługa, będąca handlowym odpowiednikiem Pyszne.pl. Za pośrednictwem Szopi.pl można zamówić produkty z wybranego przez klienta sklepu stacjonarnego (lub nawet kilku sklepów) zlokalizowanego w okolicy jego domu - np. Biedronki, albo Carrefoura. Takiemu klientowi przypisywany jest tzw. szoper, czyli osoba, która fizycznie dokonuje zakupów, a następnie zawozi zapakowane produkty na miejsce.

- W ofercie znajdują się także apteki. Wówczas szoper przyjeżdża dwa razy, po receptę i z zamówieniem. Jesteśmy chyba jedyną firmą w Polsce, dzięki której można kupić leki na receptę nie wychodząc z domu – podkreśla Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

Polski start-up chwali się, że w pierwszym roku działalności dostarczył zakupy ponad 20 tys. razy. Obroty firmy to 5 mln zł w skali roku, ale tempo ich wzrostu imponuje, bo wynosi średnio 10 proc. miesięcznie.

Czytaj więcej:
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe!

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"