REKLAMANaturio - baner główny - lipiec 2019

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Napoje i piwo

 

15 maja 2019, 16:31

piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

Grupa Żywiec stawia na zaskakujące połączenia smakowe i nowe propozycje bezalkoholowe, które mają szansę zdobyć gusta nie tylko piwoszy. Firma jako pierwsza na rynku zaoferuje na dużą skalę bezalkoholowe specjalności.

REKLAMAKongres Alkohole i Napoje - Belka w artykułach (lipiec 2019)

Piwa bezalkoholowe i piwne specjalności to nieustannie motory napędowe rynku piwa w Polsce. W ubiegłym roku Grupa Żywiec podwoiła sprzedaż piw bezalkoholowych stając się liderem segmentu, który rośnie w tempie blisko 80%. – Realizując wizję najlepszego portfela napojów dla dorosłych konsumentów, znacząco poszerzamy Strefę Zero. Łączmy sukcesy piwnych specjalności oraz piw bez procentów i wprowadzamy na rynek Żywiec Białe 0.0% oraz Żywiec Sesyjne IPA 0.0.%, czyli bezalkoholowe warianty znanych i lubianych specjalności naszej flagowej marki. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych wyników sprzedaży i widzimy w Strefie Zero duży potencjał na przyszłość – mówi Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu w Grupie Żywiec.

W tym roku Grupa Żywiec rewolucjonizuje także ofertę bezalkoholowych radlerów. Jako pierwsza firma wprowadza na dużą skalę radlera warzonego z użyciem ciemnych słodów. Warka Radler 0,0% Ciemne Cytrynowe powstaje na bazie ciemnego piwa warzonego z kompozycji słodów: jasnego, karmelowego jasnego, monachijskiego, palonego i karmelowego ciemnego, nadająca piwu wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy, i orzeźwiający smak. To bardzo zaskakujące połączenie, które zachęci do spróbowania radlerów zupełnie nowych konsumentów, a także do sięgania po ten produkt poza typowym dla tego segmentu sezonem letnim.

Piwa smakowe to druga po piwach bezalkoholowych najszybciej rosnąca kategoria w branży piwnej. Grupa Żywiec dzięki różnorodnej ofercie marek Desperados i Dziki Sad jest obecnie liderem segmentu z ponad 42% udziałem w rynku. W tym roku w portfolio firmy pojawi się nowy wariant marki Desperados  - Desperados Mojito oraz Dziki Sad o smaku mango.

Przed Majówką rozpoczęła działalność nowego Centrum Dystrybucji w Elblągu, którego zadaniem jest zapewnienie lepszej dostępności produktów i bardziej efektywnej obsługi logistycznej klientów z północy Polski. To nowoczesne centrum może przygotować i wysłać w rynek nawet 150 samochodów ciężarowych z piwem na dobę. Wartość nowej inwestycji na elbląskiej Modrzewinie to kilkadziesiąt milionów złotych. Zatrudnienie w nowym centrum znajdzie blisko 100 osób. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony