REKLAMAInpost - baner główny 14.08-14.09

ID Logistics, firma z branży logistyki kontraktowej, w pierwszej połowie 2019 roku osiągnął przychody w wysokości 744,5 mln euro, co stanowi wzrost o 9,4 proc. i 10,9 proc. w ujęciu like-for-like. 

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

- Wyniki osiągnięte w II kwartale 2019 roku były równie dobre jak w obiecującym początku roku, głównie dzięki przyspieszeniu rozwoju biznesu na rynkach międzynarodowych i sprzyjającym trendom we Francji. Dzięki zaangażowaniu naszych zespołów i fachowej wiedzy, po raz kolejny pokazaliśmy zdolność do wzrostu na rynkach, na których działamy, kwartał po kwartale - mówi Eric Hémar, prezes i dyrektor generalny ID Logistics

W II kwartale br. ID Logistics kontynuował rozwój organiczny, zwiększając przychody o 9,4 proc. (10,4 proc. w ujęciu like-for-like) do 386,4 mln EUR. Do osiągnięcia tak dobrych wyników przyczyniła się działalność Grupy we wszystkich krajach, gdzie jest obecna, przy czym tendencje wzrostowe na rynkach międzynarodowych były jeszcze silniejsze niż we Francji.

We Francji, rynku macierzystym, ID Logistics odnotował wzrost przychodów o 3,1 proc. do poziomu 181,3 mln EUR. Na osiągnięcie tego wyniku największy wpływ miały nowe kontrakty, których realizację rozpoczęto w 2018 i na początku 2019 roku.

W pierwszym półroczu 2019 roku również w Polsce ID Logistics utrzymał dynamiczne tempo rozwoju. Operator wzmocnił swoją pozycję na rynku dedykowanej logistyki kontraktowej i rozszerzył działalność - teraz do grona klientów ID Logistics dołączyła firma z branży kosmetycznej. W zarządzanych przez operatora centrach dystrybucyjnych wdrożone zostały projekty zapewniające wzrost efektywności operacyjnej. - W  naszych magazynach wprowadziliśmy autorski, zintegrowany system monitoringu procesów magazynowych, tym samym zwiększając produktywność oraz efektywność kontroli procesów operacyjnych - wyjaśnia Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics Polska. - Teraz rozpoczynamy przygotowania do realizacji wygranego właśnie kontraktu z firmą z branży kosmetycznej. Rozpoczęcie obsługi operacyjnej tego klienta zaplanowane zostało na kwiecień 2020 roku. Po wielu miesiącach żmudnej pracy jesteśmy dumni, że rozpoczynamy współpracę z nowym dla nas sektorem. Dzięki temu będziemy mogli pokazać nasz potencjał i kompetencje w zakresie obsługi rynku kosmetycznego - zapewnia Sylwia Dunn.  

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony