27.02.2019 / 11:28
StoryEditor

Jak zaangażować klienta w handlu? Dowiesz się na Kongresie Rynku FMCG 2019

Na zdj. ubiegłoroczna edycja Kongresu Rynku FMCG (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kongres będący platformą wymiany myśli, wiedzy i komunikacji pełni rolę drogowskazu, pomaga przedsiębiorcom spojrzeć w przyszłość sektora FMCG. Tegoroczna edycja kongresu organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze we współpracy z Modern-Expo odbędzie się w wyjątkowej, dwudniowej formule. Start 28 maja!

Kliknij i zarejestruj się już dziś na Kongres Rynku FMCG 2019<<

Wyzwań przed sektorem handlu jest bardzo wiele. Firmy handlowe i produkcyjne oraz ich otoczenie w Polsce i na św...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 55% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 15:14
StoryEditor
Europejscy detaliści mają dość terytorialnych ograniczeń dostaw. Czy producenci zawyżają ceny?
UE: detaliści żądają końca ograniczeń w dostawach. Ceny sztucznie zawyżane? (fot. Shutterstock)

Europejscy detaliści i hurtownicy coraz głośniej domagają się usunięcia barier, które ograniczają ich możliwość swobodnego zaopatrywania się w produkty na terenie Unii Europejskiej. Praktyki nazywane "Territorial Supply Constraints" (TSCs) mają bezpośredni wpływ na ceny i wybór produktów dla konsumentów. Czy Bruksela wreszcie zdecyduje się na systemowe rozwiązania?

Z tego artykułu dowiesz się o:

  • Czym jest TSCs?
  • Małe sklepy bez szans na konkurencyjność
  • Ile tracą konsumenci?
  • Luka w przepisach unijnych
  • Możliwe negatywne skutki w...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 23:26
StoryEditor
3000 sklepów Dino już za chwilę. Detalista ostro przyspiesza z rozwojem sieci supermarketów [NOWE DANE]
Supermarket sieci Dino na ścianie wschodniej

Spółka Dino Polska otworzyła od stycznia do końca czerwca 2025 r. 147 nowych sklepów. Rok wcześniej w tym samym okresie sieć otworzyła "jedynie" 98 placówek handlowych. Przyspieszenie jest bardzo wyraźnie i wskazuje, że operator z Krotoszyna zbliży się do kolejnej ważnej granicy, czyli 3000 placówek.

Sieć Dino liczyła na koniec lipca br. 2835 sklepów. Oznacza to, że operator otworzył w ciągu ostatnich sześciu miesięcy br. 147 nowych placówek handlowych. 

Powierzch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 23:47