REKLAMAPOLOmarket - baner główny (21.02.-22.03.2020)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

krajowe sieci handlowe

 

22 listopada 2019, 09:14

(materiały prasowe Jysk Polska)

Jysk Polska, prowadzący sklepy z wyposażeniem wnętrz, opublikował wyniki za rok finansowy 2018/2019. Sieć informuje o wzroście sprzedaży - szczególnie mocnym w przypadku Internetu, nowych sklepach i rozwoju kanału B2B.

REKLAMA

W roku obrotowym od września 2018 do końca sierpnia 2019 całkowita sprzedaż w Jysk Polska wliczając w to eksport  wyniosła 2,955 mld zł. Sieć Jysk Polska powiększyła się o 12 nowych placówek. Dziś na terenie całego kraju, funkcjonuje 231 sklepów w 174 miejscowościach. Firma rozwija sieć sprzedaży również w mniejszych miejscowościach nawet do z 15 tys. mieszkańców.

Sprzedaż polskiego oddziału Jyska wzrosła w roku finansowym 2018/2019 o niemal 9 proc., a zysk operacyjny wzrósł ponad 12 proc. w porównaniu z okresem 2017/2018. W podsumowaniu mijającego roku finansowego firma chwali się dynamiczną rozbudową sieci sprzedaży. Nowe sklepy uruchomiono również w mniejszych miejscowościach. W planach jest dalszy rozwój i plany otwierania nawet kilkunastu nowych sklepów rocznie.

Strategia firmy zakłada rozwój działu B2B. Ta oferta sprzedaży kierowana jest do klientów biznesowych, którzy potrzebują większych ilości produktów: do hoteli, restauracji, gmin, uczelni, mieszkań na wynajem. Jysk pracuje nad digitalizacją i takim doborem oferty i usług, by w pełni spełniać oczekiwania takich klientów i mocno stawia na wielokanałowość sprzedaży.

Poprawa wyników sprzedaży Jyska jest zasługą rosnącej sprzedaży e-commerce. Jak podaje firma, „cały mijający rok był rokiem rekordowych inwestycji w działania promocyjne w Internecie oraz rekordowej dynamiki wzrostu kanału sprzedaży online. Zakupy internetowe rosną w tempie ok. 30 proc. rocznie. Dlatego inwestycje w IT gwarantujące coraz lepszą obsługę stanowią znaczącą część budżetu.”

Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska powiedział, że dzięki systematycznemu otwieraniu nowych sklepów, firma może docierać ze swoją ofertą do coraz szerszego grona klientów. Zauważa również ciągły wzrost zainteresowania skandynawskim designem. – Wzrost obrotu przy rosnącej konkurencji jest bardzo satysfakcjonujący – mówi Piotr Padalak.

Firma wzmacnia kanał B2B i mocno stawia na wielokanałowość sprzedaży. Wiosną 2019 r. wprowadziła usługę darmowego transportu towarów zakupionych w sklepie internetowym do dowolnie wybranego sklepu stacjonarnego Jysk. W życie wprowadzono nową strategię „seamless and closer to the customer”, co oznacza możliwość płynnego poruszania się klienta między dostępnymi w JYSK kanałami sprzedaży czyli sklepami stacjonarnymi, zakupami on-line, zakupami przez telefon, czy opcją click and collect.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony