21.05.2020 / 10:49
StoryEditor

Kaufland uruchamia w Polsce pilotaż usługi Click & Collect

Sklep Kaufland w Lublinie (fot. Kaufland Polska)
Niemiecka sieć hipermarketów Kaufland od przyszłego tygodnia uruchomi nową usługę – zdalną rezerwację produktów pierwszej potrzeby z asortymentu sieci. W fazie pilotażowej rozwiązanie to będzie testowane w trzech marketach: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja spotka się z zainteresowaniem ze strony klientów, sieć w krótkim czasie rozszerzy usługę o kolejne lokalizacje.

W przyszłym tygodniu Kaufland planuje uruchomić usługę Click & Collect, dzięki której klienci sieci będą mogli zarezerwować potrzebne produkty wygodnie w domu poprzez dedykowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Wpływ sieci Lidl w Polsce wykracza daleko poza handel detaliczny. Co wynika z RAPORTU?
Od lewej: Michał Nowaczyk, członek zarządu, CFO Lidl Polska i Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska

Lidl Polska, obecny na rynku od 23 lat i będący szóstą największą firmą w kraju pod względem przychodów, ma znaczący wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Zgodnie z raportem firmy Deloitte przygotowanym na zlecenie firmy Lidl Polska, w 2024 roku działalność sieci wygenerowała 11,4 mld zł wartości dodanej, czyli o 1,3 mld zł więcej niż rok wcześniej.

Lidl Polska "generuje" miliardy dla gospodarki

Funkcjonowanie Lidl Polska wspierało utrzymanie ponad 57 tys. miejsc pracy, a wypłacone wynagrodzenia sięgnęły 2,9 mld zł. Do bud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 11:37
StoryEditor
Carrefour rozpoczyna sprzedaż swoich sklepów i centrów handlowych w Polsce! [AKTUALIZACJA]
Sklep Carrefour w Warszawie (fot. Ritu Manoj Jethani/Shutterstock)

Carrefour szykuje się do sprzedaży swoich aktywów w Polsce. Francuska grupa wspólnie z bankiem JP Morgan przygotowała tzw. data room, czyli środowisko, w którym potencjalni inwestorzy mogą się zapoznać z kompletem poufnych informacji o firmie i jej aktywach.

Informację taką podał w czwartek francuski "La Lettre". Wskazał on, że Grupa Carrefour, kierowana przez Alexandre‘a Bomparda, za pośrednictwem banku JP Morgan "właśnie o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 02:23