REKLAMAMLEKOVITA - Wypasione 2020 - Baner Główny (01-10.06.2020)

(fot. materiały prasowe)

Strona 2 z 2

W zakresie komunikacji sklepowej HL Display wychodzi z propozycją rozwiązań zaczynając od „niezbędników” w obszarze komunikacji cenowej, poprzez oznaczenia przypółkowe w postaci toperów, aż po rozwiązania obejmujące komunikację podłogową. Ważne jest obecnie zachowanie odstępu między poszczególnymi osobami w sklepie, ale dobrze wiemy, że nie każdy tego wystarczająco pilnuje. Warto zatem wprowadzić oznaczenia sklepowe, które w charakterystyczny sposób zwrócą uwagę kupujących na zachowanie bezpiecznej odległości.

 Jednym z przykładów dobrze sprawdzającej się komunikacji sklepowej są naklejki podłogowe bądź topery z komunikacją. HL Display ma możliwość wykonania ich w dowolnym kształcie bądź formie, np. w postaci znaków ostrzegawczych i informacją ”Zachowaj odstęp”. Naklejki wykonywane są z wysokiej jakości materiałów i w zależności od opcji mogą być pokryte dodatkowym lakierem ochronnym. Bez względu na wykorzystane narzędzie, komunikacja sklepowa stawia na przejrzystość i porządek, przez co stwarza przewagę konkurencyjną poprzez oferowanie lepszego i bezpieczniejszego doświadczenia zakupowego.

Innowacyjne rozwiązania rynkowe

Firma przekonuje, że stale obserwuje rynek i pracuje nad poszerzeniem swojego asortymentu z zakresu ochrony i bezpieczeństwa. Dąży do stałego wsparcia sprzedawców detalicznych w świadczeniu niezbędnych usług na rzecz społeczeństwa i zapewnienia bezpiecznych warunków współpracy między personelem a kupującymi. Oto kilka przykładów innowacyjnych produktów, które HL Display bierze pod uwagę przy rozszerzaniu swojej gamy produktowej, m.in. uchwyt do otwierania drzwi za pomocą przedramienia, otwieracz do drzwi czy też paski zauszne. Co sądzicie o takich rozwiązaniach, czy sprawdzą się one w codziennym życiu?

-----------------------------------------

O HL

Założona w 1954 roku firma HL Display pomaga sprzedawcom detalicznym i producentom na całym świecie w tworzeniu atrakcyjnych i dochodowych środowisk sklepowych, które wzmacniają doświadczenie zakupowe konsumentów. HL Display współpracuje z klientami w celu zwiększenia sprzedaży, napędzania automatyzacji, inspirowania kupujących i zmniejszenia ilości odpadów. Wszystkie te czynniki składają się na przyjemny odbiór sklepu przez klienta, skłaniają go do wejścia, zakupu i co równie ważne – do powrotu.

Poleć innym

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Andy 1 12 dni temu

    Nie znalazłem informacji, że jest to artykuł sponsorowany! Pozdrawiam. redakcje, Krzysztof

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony