REKLAMAMLEKOVITA - Batoniki - Banner Główny (13.07.-22.07)
Prezes Zarządu Limpol Sp.z o.o - Oksana Lubowiecka

Prezes Zarządu Limpol Sp.z o.o - Oksana Lubowiecka (fot. materiał partnera)

Ile razy firma okrążyła kulę ziemską w ciągu swej wieloletniej działalności – trudno obliczyć. Limpol od 21 lat aktywnie przemierza światowe szlaki w poszukiwaniu ciekawych produktów spożywczych, jest wierny wyznawanym od początku firmy zasadom - gwarantuje najwyższą jakość, szybką dostawę i atrakcyjną cenę.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Od kiedy istnieje Limpol Sp.z o.o i skąd pomysł na firmę?

Prezes Zarządu Limpol Sp.z o.o - Oksana Lubowiecka: Firma powstała w 1997 roku w Krakowie z pasji mojego męża i mojej do podróży, z których przywoziliśmy zamiast pamiątek coś egzotycznego, czego w Polsce wówczas nie było. Nasza ciekawość świata i ludzi wtedy - 21 lat temu pozwoliła nam nawiązać wiele ważnych biznesowych relacji. Z czasem naszą główną działalnością stał się bezpośredni import, eksport oraz handel artykułami spożywczymi. Od lat dostarczamy produkty spożywcze ze wszystkich kontynentów nie tylko na polskie stoły. Jesteśmy obecni w Rumunii, na Litwie, w Chorwacji i na Ukrainie.

Jakie produkty znajdują się w ofercie Limpolu?

Nasza oferta to szerokie spectrum egzotycznych i całkiem swojskich produktów. Współpracujemy z producentami z całego świata. Naszym topowym produktem jest ananas, którego sprowadzamy od wielu lat z Tajlandii.

Jaka jest polityka firmy?

Utrzymywanie się na rynku przez tyle lat wymaga czujności i pokory wobec zmian. Jesteśmy tradycyjni ze względu na wyznawane wartości, ale też nowocześni i innowacyjni. Jako firma musimy nieustannie pracować nad własną kondycją - celowo jako sportowiec używam tego sformułowania, bo działania w biznesie często przypominają sport.

Gdzie można znaleźć Państwa produkty?

Współpracujemy z większością polskich i zagranicznych sieci handlowych. Nasze produkty sprzedajemy pod marką własną Vera, inwestujemy obecnie w działania rebrandingowe, zależy nam na wzmocnienie marki i jej rozpoznawalności oraz na spójnej identyfikacji wizualnej naszych produktów.

W czym tkwi sukces Limpolu?

Rynek spożywczy w Polsce bardzo się zmienia. Polacy, choć wierni klasycznym smakom są coraz bardziej otwarci na nowości. Na bieżąco śledzimy rodzime i światowe trendy. Rozszerzając ofertę dbamy o to, aby wartości i zasady, które wyznajemy w życiu prywatnym, znajdowały odzwierciedlenie w naszej pracy. Dlatego też, partnerstwo biznesowe i zasady uczciwego współzawodnictwa pomagają nam od lat systematycznie rozwijać się i pozycjonować w gronie liderów branży spożywczej w Polsce.
Nasz sukces to wierność stałym zasadom biznesowym i wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów.
Przede wszystkim jednak, Limpol, to fantastyczny zespół ludzi - kreatywnych, pełnych różnorodnych pasji i pomysłów. Dzięki nim wyzwania, które stawia nam zawodowa codzienność są przygodą, która trwa już od 21 lat.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony