22.11.2016 / 16:49
StoryEditor

Makro pokazuje strategię na kolejne lata

(materiały prasowe, Makro)
(materiały prasowe, Makro)
(materiały prasowe, Makro)
Strategia sieci Makro w liczbach i na grafikach - 1
(materiały prasowe, Makro)
Strategia sieci Makro w liczbach i na grafikach - 2
(materiały prasowe, Makro)
Strategia sieci Makro w liczbach i na grafikach - 3
(materiały prasowe, Makro)
(materiały prasowe, Makro)
(materiały prasowe, Makro)
(materiały prasowe, Makro)
Sieć Makro zapowiada w Polsce potężne inwestycje, których wartość sięgnie ponad 250 mln zł. Dystrybutor chce rozwijać w naszym kraju sieć centrów dystrybucji i system serwisowy, zmodernizować 27 hal, a także inwestować w obsługę klientów, szkolenia pracowników oraz rozbudowę franczyzowej sieci Odido.

Eric Poirier, prezes sieci Makro w Polsce poinformował, że przez dwa ostatnie lata opracowywana była strategia dla firmy, która ma pozwolić hurtownikowi poprawić wyniki m.in. na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 16:09
StoryEditor
Polacy kupują w sklepach coraz więcej na promocji. Inflacja nauczyła konsumentów chłodnej kalkulacji
Polacy coraz cześciej korzystają z promocji. C ostoi za tą zmianą? (fot. Shutterstock)

Polski konsument przeszedł w ostatnich latach cichą, ale znaczącą transformację. Zamiast spontanicznego wkładania produktów do koszyka, coraz częściej planuje, porównuje i liczy każdy grosz. W świecie rosnących cen i spadającej konsumpcji Polacy nauczyli się nowych zasad gry. Jak zmieniły się nasze nawyki zakupowe i co mówią o tym liczby?

Z danych rynkowych za okres do sierpnia 2025 roku (MAT 8 2025) wynika jasno: Polacy wydają więcej, ale kupują mniej. Wartość rynku FMCG wzrosła o 7 proc., lecz niemal wyłącznie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 13:06
StoryEditor
System kaucyjny jest, ale zarazem go nie ma. Oto jak zachowują się Polacy
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jak pokazuje najnowszy raport UCE Research i Shopfully, 12,1 proc. konsumentów deklaruje, że już skorzystało z systemu kaucyjnego. Aż 85,2 proc. jeszcze tego nie zrobiło, a 2,7 proc. nie pamięta, czy miało z nim kontakt. Autorzy badania podkreślają, że wyniki odzwierciedlają cały schemat problemów, z którymi obecnie mierzą się Polacy.

Według raportu, niskie zaangażowanie konsumentów to naturalny efekt początkowego okresu funkcjonowania systemu. Wielu Polaków dopiero uczy się, jak dokładnie działa mechanizm zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. październik 2025 01:31