27.06.2018 / 15:33
StoryEditor

Minister Szwed dla WH: Zmiana ustawy o handlu w niedziele najwcześniej na jesieni, na pewno w tej kadencji

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Projekt nowelizacji ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele powstanie najwcześniej na jesieni br., a ustawa na pewno zostanie zmieniona przed końcem kadencji Sejmu – zapowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Stanisław Szwed, wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej.

Rozmowa przeprowadzona zaraz po środowych (27 czerwca) konsultacjach, jakie odbyły się w Centrum Partnerstwa Społecznego Dialog.

Czy potrzebna jest nowelizacja ustawy o ogr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 11:28
StoryEditor
Pepco zawalczy o klientów Primark i H&M. Sieć dyskontów zmienia strategię dla oferty modowej. Wiemy co planuje

Znana do tej pory z przystępnej cenowo odzieży dla dzieci sieć Pepco chce powalczyć o "dorosłego" klienta. Wprowadza modne fasony, kroje i lepsze materiały, ale ceny wciąż mają być atrakcyjne. Skąd ta zmiana?

Jak zmienia się modowa codzienność Polek? Czego naprawdę kobiety oczekują od ubrań? Czy przystępna cena może iść w parze z jakością i stylem? Na te pytania odpowiada najnowszy r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 14:39
StoryEditor
Kingfisher podsumowuje 2024 r. Jak radziła sobie Castorama w niełatwym dla branży czasie? Jakie są plany ekspansji?
Castorama zwiększa w Polsce udziały rynkowe (mat. prasowe)

Jak podaje brytyjski Kingfisher, właściciel m.in. sieci Castorama, łączna sprzedaż grupy spadła o 0,8 proc. w stałej walucie, do niespełna 12,8 mld funtów. W stałej walucie Wielka Brytania i Irlandia, Polska i Półwysep Iberyjski osiągnęły wzrost rok do roku, przy czym w drugim półroczu poprawiły się podstawowe trendy sprzedaży w porównaniu z pierwszym półroczem. Jakie plany ekspansji w Polsce ma detalista?

Jak podaje spółka, sprzedaż LFL na poziomie -1,7 proc. nie obejmuje wpływu sprzedaży o +0,9 proc. wynikającego ze wzrostu powierzchni netto, spowodowanego otwarciem sklepów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 23:37