REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

W tym roku wartość naszych inwestycji wyniosła ponad 80 mln zł. Od podstaw zbudowaliśmy Fabrykę Proszków Mlecznych. Przejęliśmy Spółdzielnię Mleczarską w Kaliszu z jej oddziałem w Koźminie Wielkopolskim oraz mleczarnię w Świeciu. Zwiększyliśmy też moce produkcyjne m.in. w Baranowie oraz zainwestowaliśmy w najnowocześniejszą linię do produkcji sera topionego w plastrach – powiedział na wtorkowej konferencji w Wysokiem Mazowieckiem Dariusz Sapiński, prezes GRUPY MLEKOVITA.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

MLEKOVITA konsekwentnie rozwija też własną sieć sklepów Mlekovitka. W tej chwili działa już 110 placówek pod tym szyldem. – Planujemy kolejne projekty, m.in. budowę nowej serowni. Takie inwestycje służą nie tylko zwiększaniu mocy produkcyjnych firmy, ale i umacniają jej pozycję jako innowacyjnego lidera branży mleczarskiej – zaznacza Dariusz Sapiński. – Nasza spółdzielnia jest najcenniejszą marką sektora produkcyjnego polskiej gospodarki. Tworzy ją 20 zakładów, 32 centra dystrybucyjne, wspomniana sieć sklepów, a także m.in. 160 linii produkcyjnych i 25 laboratoriów. Zatrudniamy 5 tys. pracowników – dodaje.

Zwraca również uwagę, że MLEKOVITA może pochwalić się bardzo szerokim wachlarzem produktów, których aktualnie wytwarza ponad 1000. – Nasze produkty są rozpoznawalne i doceniane nie tylko w Polsce, ale również w Europie i na świecie. Zaufanie konsumentów zagranicznych przyczyniło się do osiągnięcia przez naszą firmę pozycji największego polskiego eksportera produktów mleczarskich – podkreśla Dariusz Sapiński. Wskazuje przy tym, że MLEKOVITA posiada uprawnienia eksportowe do 159 krajów na wszystkich kontynentach (28 państw Unii Europejskiej i 131 poza UE).

- Wdrażamy produkty, które ułatwiają konsumentom dokonywanie właściwych wyborów żywieniowych. Wiele czasu poświęcamy na promocję zdrowej diety, m.in. poprzez oferowanie produktów o szczególnych walorach, takich jak np. wyroby bio, bez GMO, bez laktozy czy fitness. Najważniejsze jest to, że tworzymy nasze produkty przede wszystkim w trosce o zdrowie konsumentów. Jesteśmy świadkami zmieniającego się stylu życia na bardziej świadomy i harmonijny z otoczeniem – podsumowuje prezes MLEKOVITY.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 9

  • 9
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~klient tesco 1 13 dni temuocena: 0% 

    taki moloch, że trzeba aby przyjrzał się mu UOKiK czy nie narusza zdrowej konkurencji, powinno być wiele zakładów mleczarskich, różni właściciele, a nie 20 zakładów w jednym molochu, skandaliczne ale co robić: to matecznik PiS>> Wysokie Mazowieckie {}}to co się dziwić, że na to UOKiK przymyka oka. Oby po wyborach to się zmieniło.

    oceń komentarz
do góry strony