REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)
Strona 3 z 3
REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec 2019)

(fot. archiwum)

Przy budowaniu ekspozycji nabiału należy uwzględnić następujące zasady.
- Produkty w pierwszej kolejności grupujemy w podkategorie według przeznaczenia i tak je rozmieszczamy w regale.
- W „baku” umieszczamy produkty o dużych gabarytach zajmujące znaczną ilość miejsca (mleka, maślanki i kefiry, margaryny). 
- Produkty impulsowe dla dzieci umieszczamy na 2. lub 3. półce od dołu.
- Margaryny umieszczamy na końcu regału.
- W obrębie poszczególnych podkategorii produkty grupujemy markami.  
- Cena produktów rośnie zgodnie z ruchem klienta.
- Produkty o niższej zawartości tłuszczu ustawiamy bliżej, a tłustsze dalej względem kierunku ruchu klienta.
- Zaczynamy od opakowań większych, w dalszej kolejności ustawiamy mniejsze. Można także produkt w małym opakowaniu umieścić nad tym samym produktem w opakowaniu większym. 
- W celu uniknięcia powstawania pustych miejsc na półce (OOS) produkty o większej rotacji ustawiamy w „multiface” – kilka twarzyczek najlepiej sprzedających się towarów.
- W ekspozycji tłuszczów twardych należy wyraźnie rozgraniczyć masła do miksów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony