REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

Grupa Salling kontynuuje dynamiczną modernizację swoich sklepów dyskontowych Netto w Polsce, Danii i Niemczech. Placówki w koncepcie Netto 3.0 definiują według władz firmy współczesny skandynawski salep dyskontowy.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020
Supermarket Netto w koncepcie 3.0

Supermarket Netto w koncepcie 3.0 (Salling Group)

Jeff Salter, starszy dyrektor w należącej do Grupy Salling sieci Netto poinformował, że w Danii ruszył właśnie 100. sklep w koncepcie 3.0. Do końca roku konwersji zostanie poddanych ok. 150 placówek, w sytuacji gdy na duńskim rynku działa obecnie ponad 500 dyskontów pod tym szyldem.

Z informacji portalu wiadomoscihandlowe wynika, że w Polsce działają już 44 sklepy w pełnym koncepcie Netto 3.0 i 63 placówki w wersji 3.0 Light. Czym różnią się od siebie obie te dwa koncepty sklepu? Wersja Netto 3.30 Light powstaje w lokalizacjach, które nie mogą w pełni spełnić wymogów koncepcji nowego sklepu, są np. zbyt małe lub ich układ nie pozwala  na wprowadzenie wszystkich elementów sklepu 3.0 w pełnej wersji (brak pieca do odpieku pieczywa, mniejsze – niż zakłada projekt - działy z pewnymi rodzajami oferty, czy zbyt małe zaplecze).

Władze sieci Natto Polska zapowiedziały na 2020 r. dalszą modernizację kilkudziesięciu sklepów, a także otwarcie ok. 20-25 sklepów w koncepcie 3.0. To oznacza, że firma zarządzająca obecnie siecią ok. 380 placówek może na koniec tego roku przekroczyć próg 400 sklepów na polskim rynku. W kolejnych latach operator zapowiada przyspieszenie ekspansji do 35-40 sklepów rocznie.

Wszystkie nowe placówki otwierane są w koncepcie Netto 3.0, który charakteryzuje większa przestronność, liczne rozwiązania proekologiczne, lepsze wyposażenie i szersza oferta asortymentowa, obejmująca m.in. szybko rozwijaną markę własną Premieur z wyborem żywności premium. Koncept to przede wszystkim komfortowe przestrzenie, dzięki którym robienie zakupów staje się przyjemniejsze. To także szersza oferta produktów z różnych kategorii, które trafią zarówno do młodszych, jak i starszych konsumentów. Standardem jest duży wybór świeżych warzyw i owoców, produktów bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfikatem BIO i ECO. Na osoby żyjące „w biegu” czeka strefa z produktami TO GO, oferująca szybkie i świeże przekąski, sałatki oraz soki, a także świeżo parzoną kawę i wypiekane na miejscu pieczywo.

Netto Polska ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 11

  • 10
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kasuję sam 2 miesiąc temu

    Kasy są. W Lidlu. W Biedronce.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~internauta 1 miesiąc temuocena: 67% 

    A gdzie kasy samoobsługowe?

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony