REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk - Baner Główny (17.02 - 01.03.2020)
Netto w koncepcie 3.0

Netto w koncepcie 3.0 (mat. prasowe)

Sieć handlowa Netto zaczęła ekspansję w 2020 r. od Mazowsza. Stołeczne Bielany, Gołków w powiecie piaseczyńskim i Grodzisk Mazowiecki – mieszkańcy tych trzech miast już od 23 stycznia mogą robić zakupy w nowo otwartych sklepach Netto, które funkcjonują zgodnie z najnowszym konceptem sieci.

REKLAMA

– Nasze plany na najbliższy rok uwzględniają otwarcie ok. 20-25 sklepów Netto 3.0. Konsekwentnie dążymy do realizacji tych założeń, dlatego na mapie Polski jednego dnia pojawiły się trzy nowe placówki – w Warszawie, Gołkowie i Grodzisku Mazowieckim. Mieszkańcy tych miast zyskają przede wszystkim możliwość zrobienia szybkich zakupów w komfortowych warunkach, wybierając produkty spośród coraz bogatszego asortymentu. Jesteśmy przekonani, że nasze starania o zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych sprawią, że będą chętnie odwiedzać Netto każdego dnia – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Koncept Netto 3.0 to przede wszystkim komfortowe przestrzenie, dzięki którym robienie zakupów staje się przyjemniejsze. To także szersza oferta produktów z różnych kategorii, które trafią zarówno do młodszych, jak i starszych konsumentów. Standardem jest duży wybór świeżych warzyw i owoców, produktów bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfikatem BIO i ECO. Na osoby żyjące „w biegu” czeka strefa z produktami TO GO, oferująca szybkie i świeże przekąski, sałatki oraz soki, a także świeżo parzoną kawę i wypiekane na miejscu pieczywo. Dla poszukujących inspiracji – Netto ma wyjątkową ofertę produktów najlepszych światowych marek, dostępnych w ramach programów lojalnościowych.

Netto Polska ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~erazm 1 18 dni temu

    Netto (i podobne niemiecki Peny) sa także zaliczane do dyskontów. Dla porównania Lidl i Aldi = hard dyskonty. Obie grupy oferują gł. żywność przemysłową (gigantyczna produkcja pozwalająca jednocześnie zatowarować wszystkie punkty sieci w identyczny zestaw). Dla porównania swojskie "Społem", o zbliżonej powierzchni sprzedaży, ma zawsze w swojej ofercie produkty lokalnych producentów, nieprzemysłowa garmażerie, sery twarogowe z lokalnych mleczarni, podobnie np. masło, pieczywo od małych producentów. Dyskonty w dziale "pieczywo" oferują albo produkty mrożone i odmrażane na miejscu przez pracownika "piekarni", albo asortyment z długimi datami. Jedno i drugie to żywność przemysłowa. Ważna jest tez ekspozycja towarów: dyskonty nie bawią sie w piękną prezentację, ich klienci nie mają wymagań estetycznych, liczy się cena. W normalnych sklepach towar nie stoi na półkach w opakowaniach zbiorczych (kartonach). Zaś delikatesach - musi byc pięknie wyeksponowany, w wysmakowanym wnetrzu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMABCC - Half Page
do góry strony