REKLAMAHELIO - Baner Główny - Bakaliowe Kieszonkowe (18-29.09.2019)
Stacja PKN Orlen

Stacja PKN Orlen (materiały własne)

Strona 3 z 4
REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

- Planujemy zarówno rozwój marki Dynamic i jej rozszerzenie na inne grupy asortymentowe, takie jak batony czy cukierki energetyczne. Przygotowujemy się także do możliwego rozszerzenia portfela marek własnych i ich tworzenia w obszarach nie związanych bezpośrednio z produktami energetycznymi lub ofertą gastronomiczną – dodaje. Oznacza to, że w przyszłości oferta marki własnej może zostać rozszerzona o nowe produkty w innych obszarach sprzedażowych.

Wysokie wzrosty

Również stacje paliw Moya oferują swoim klientom znacznie więcej niż tylko możliwość zatankowania pojazdów. Poszerzający się wachlarz oferowanych produktów i usług to odpowiedź na potrzeby rynku. Wszyscy rynkowi gracze zdają sobie sprawę, że trafiając do sklepu działającego przy stacji klient oczekuje dostępności dobrej jakości towarów w rozsądnych cenach. – Z sukcesem rozwijamy portfolio tzw. produktów private label, z którego każda z pozycji rokrocznie notuje solidne wzrosty obrotów, a większość z nich przekracza 30 proc. Wśród produktów występujących pod marką Moya znajduje się naturalna woda mineralna, letnie i zimowe płyny do spryskiwaczy, zapalniczki - które w przyszłym roku zadebiutują w nowej odsłonie, napój energetyczny Moya Energia i zawieszki zapachowe – wymienia Paweł Grzywaczewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju sieci Moya, członek zarządu spółki Anwim.

Zaznacza on, że w przypadku sklepów przy stacjach, jego firma notuje regularny wzrost zainteresowania ofertą wśród klientów, zarówno na stacjach tzw. miejskich, wiejskich, jak i tranzytowych. – Ma to związek m.in. z zakazem handlu w niedziele w tradycyjnych placówkach handlowych. Formuła sklepów „convenience” się sprawdza, a dzięki ciągle rozwijanemu asortymentowi, coraz częściej wykraczającemu poza produkty pierwszej potrzeby, ich oferta staje się coraz atrakcyjniejsza – ocenia Paweł Grzywaczewski. Akcentuje, że wprowadzając artykuły pod marką własną, jego firma jest w stanie zaoferować wysoką jakość przy korzystnej cenie. - Produkty private label są często są pierwszym wyborem klientów naszych stacji paliw – podkreśla.

W wielu kategoriach

Produkty marki własnej znajdziemy też na stacjach Circle K. Są to podstawowe, cieszące się dużą popularnością artykuły różnych kategorii, których kierowcy najczęściej poszukują wybierając się w długie trasy. – Wśród naszych propozycji znajdują się między innymi: woda mineralna Sudety, napój energetyczny Ekstremum, żelki, mrożona kawa w puszce, płyn do spryskiwaczy, chusteczki higieniczne, ściereczki do szyb, baterie czy akcesoria mobilne CT TEK. Natomiast kierowcom, którzy danego dnia nie planują dalszej jazdy samochodem, możemy zaproponować piwo Trzy Korony – mówi Andrzej Kondys, senior director market development w Circle K Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony