REKLAMAJACOBS - ŚWIĘTA - Baner Główny (18.11 - 01.12.2019)
Funkcjonalność to mocny punkt Partnera Tepee

Funkcjonalność to mocny punkt Partnera Tepee

Peugeot Partner Tepee to propozycja dla przedsiębiorcy, który chce jednym autem obsługiwać sklep i wozić rodzinę. Siedmioosobową rodzinę.
REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

1Samochód został niedawno odświeżony, ma przestylizowany przód, nowy silnik i kilka użytecznych rozwiązań w kokpicie. Dzięki zmianom zyskała również funkcjonalność – cecha, dla której klienci wybierają takie samochody, jak Partner. Kombivanów – aut łączących cechy dostawczaka i osobówki – nie kupuje się dla ich urody, lecz dla ponadprzeciętnych możliwości przewozowych – ludzi i towaru. Nie inaczej jest z Partnerem Tepee (drugi wyraz w nazwie oznacza, że chodzi o wersję osobową).

Rodzina czy towar?

Przyglądając się Peugeotowi z zewnątrz, trudno uwierzyć, że auto może pomieścić siedem osób, i każda z nich ma pod dostatkiem miejsca. Tak właśnie jest – podróżując Partnerem z kompletem pasażerów nikt nie powinien narzekać na brak komfortu, także osoby siedzące w trzecim rzędzie, choć tam jest trochę mniej wygodnie. Na szczególne uznanie zasługują fotele kierowcy i siedzącego z przodu pasażera: są bardzo wygodne i na zakrętach wychylają się na boki, co przecież nie jest cechą charakterystyczną dla kombivanów, lecz raczej dla samochodów stworzonych do szybszej jazdy. Podłokietnik, gruba kierownica, czytelne zegary, sprawnie działająca skrzynia biegów, przestronne szyby, duża przestrzeń nad głową kierowcy i pasażerów – to wszystko sprawia, że Peugeotem podróżuje się wygodnie. Z detali: długo nie mogliśmy dojść do tego, jak wyłącza się radio, ale w końcu, przypadkiem, się udało. Trzeba wcisnąć jednocześnie dwa przyciski…

Mocną stroną auta są schowki. Ten pod prawym podłokietnikiem kierowcy, zamykany przesuwną pokrywą, jest przepastny. Kierowca może mieć pod ręką wszystko, co potrzebne w czasie jazdy. Reszta (np. laptop, dokumenty) zmieści się w szerokim schowku­‑półce nad przednią szybą.
Partner Tepee ma płaską podłogę i przestrzeń ładunkową o pojemności od 675 do 3000 l, co stanowi jeden z najlepszych wyników w tej kategorii. Jednak przy rozłożonym trzecim rzędzie foteli bagażnik jest niewielki. Dopiero po ich złożeniu robi się dużo miejsca. A jeszcze więcej po złożeniu drugiego rzędu siedzeń. Wówczas Partner Tepee przekształca się z auta rodzinnego w pojazd użytkowy, zdolny z łatwością obsługiwać tradycyjny sklep spożywczy.

Systemy pomocne w pracy

Dzięki masywnym kształtom auto sprawia wrażenie bezpiecznego. I to wrażenie towarzyszy kierowcy w ruchu. Partnera prowadzi się dobrze, ale nie jest to samochód stworzony, by dostarczać mocnych wrażeń z jazdy. Partner zadowoli raczej tych kierowców, którzy czerpią przyjemność ze spokojnej, bezpiecznej jazdy, np. z rodziną na wczasy albo na weekend. Auto nie robi nic ponad to, że wykonuje polecenia wysyłane z kierownicy, pedałów gazu i hamulca. Pewnie i w przewidywalny sposób. Peugeot Partner może być napędzany silnikiem benzynowym o mocy 98 KM i 120 KM lub dieslem w dwóch wariantach mocy 100 lub 120 KM. Peugeot ze stukonnym silnikiem – taki samochód mieliśmy do dyspozycji – przyspiesza przyzwoicie, by kierowca nie bał się wyprzedzać. Spala przy tym średnio 6,3 l/100 km (w cyklu mieszanym). Zawieszenie pozwala komfortowo pokonywać nierówności, ale jest również na tyle twarde, by większe dziury były wyczuwalne w kokpicie. Wyprzedzając tiry albo będąc przez nie wyprzedzanym, trzeba wziąć poprawkę na boczne podmuchy wiatru, które, im większa prędkość, tym mocniej dają o sobie znać. Poza dostępnym już wcześniej w standardzie systemem czujników cofania odnowiony Partner jest wyposażony w system wspomagania parkowania przodem i w kamerę cofania, oferowaną w opcji. Kamera przydaje się nie tylko w jeździe cywilnej. Jeśli bowiem auto ma pełnić również rolę dostawczaka i odbierać towar, narażone będzie na ciągłe „dobijanie” do rampy, palety czy schodów. Ekran, na którym można sprawdzić dystans do przeszkody, pozwoli oszczędzić siły podczas załadunku.

61_WH149



Hubert Wójcik

Wiadomości Handlowe, Nr 10  (149), Październik 2015

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony