REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (12-18.11.2018)
Na zdj. pierwszy w Polsce Orlen Drive

Na zdj. pierwszy w Polsce Orlen Drive (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

PKN Orlen uruchomił we wtorek swoją pierwszą w Polsce stację paliw w formacie drive through - Orlen Drive. Nietypowe rozwiązanie zastosowane zostało na MOP w Michałowicach, na trasie Łódź-Wrocław. Testy konceptu potrwają dwa lata.

- Segment detaliczny stanowi bardzo ważny obszar naszej działalności. Jako lider na wymagającym i konkurencyjnym rynku sprzedaży detalicznej wsłuchujemy się w głosy klientów i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania. Sukcesywnie zwiększając wolumeny sprzedaży paliw musimy również pamiętać o poszerzaniu oferty pozapaliwowej. Kluczem do sukcesu jest dbałość o jakość oraz nowoczesne podejście we wdrażaniu nowych produktów i usług – mówi Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen.

W ramach rozwiązania Orlen Drive, na MOP w Michałowicach dostępne będą dwie tzw. linie drive, które umożliwią zakup gastronomii i zatankowanie auta bez konieczności wysiadania z pojazdu. W celu rozładowania ruchu na stacji paliw, jedna z nich będzie dedykowana wyłącznie klientom korzystającym z usług gastronomicznych.

Projekt Orlen Drive wpisuje się w strategię spółki w obszarze rozwoju sprzedaży detalicznej. Firma stawia sobie za cel m.in. dalszą rozbudowę sieci detalicznej, prowadzącą do rozwoju QSR (Quick Service Restaurants) na stacjach paliw i transformacji w kierunku punktów kompleksowej obsługi klientów.

Klienci Orlen Drive będą mogli skorzystać z kiosku samoobsługowego wewnątrz stacji. Docelowo skróci to czas obsługi i zwiększy komfort zakupów. Samoobsługowe ekrany będzie wspierał kolejkowy system numerowania.

- Jednym z filarów naszej strategii jest dynamiczny rozwój segmentu detalicznego. Realizujemy go poprzez poszerzanie dwóch obszarów działalności. Odpowiadając na oczekiwania kierowców, koncentrujemy się na sprzedaży jak najlepszych paliw, wprowadzając na stacje nowoczesne paliwa. Z drugiej strony poszerzamy naszą ofertę pozapaliwową i usługową, w tym gastronomiczną, na którą sukcesywnie rośnie zapotrzebowanie - mówi Patrycja Klarecka, członkini zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

I dodaje: - Obserwujemy rynkowe trendy, analizujemy możliwości i zamierzamy je z sukcesem wdrażać na naszych stacjach. Oddanie do dyspozycji klientów pierwszej w Europie stacji typu drive through to przykład otwartego podejścia Orlenu do biznesu detalicznego. Jestem przekonana, że wdrażane przez nas rozwiązania spotkają się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 11

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony