REKLAMAHELIO - NATURA - BANER GŁÓWNY (30.03 - 05.04.2020)

(for. materiały prasowe)

Zapytania, które trafią do biura rzecznika przyczynią się m.in. do opracowania nowych standardów operacyjnych na linii pracownik - klient – mówi Magdalena Koralewska, która objęła nowo utworzone stanowisko rzecznika klienta w Jeronimo Martins Polska.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

To niezależne od struktur operacyjnych stanowisko w firmie. Magdalena Koralewska będzie raportować bezpośrednio do działającego od 2005 roku rzecznika klienta całej Grupy Jeronimo Martins. Będzie ona łącznikiem między klientem a organizacją, aby lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów.

Przeczytaj też: Magdalena Koralewska została rzecznikiem klienta Biedronki

– Moim zadaniem będzie reagowanie, analizowanie zgłoszeń przesyłanych przez klientów. Na podstawie, czasami nawet pojedynczych przypadków, będą uruchomiane zmiany systemowe – wyjaśnia.

Magdalena Koralewska zapewnia też, że mimo że ostateczna decyzja zawsze należy do dyrektorów generalnych, rekomendacje rzecznika konsumenta są traktowane poważnie.

Jakie są konkretne cele i zadania związane z powołaniem stanowiska rzecznika konsumenta? – Będę analizowała sprawy klientów indywidualnych, komunikować się z dyrektorami spółki, prowadzić mediacje między klientem a firmą, przygotowywać rekomendacje zmiany procedur operacyjnych w sklepach, bo bardzo często właśnie w tym obszarze występują problemy. Może to być związane np. z propozycją nowego programu szkoleniowego dla pracowników. Będą ambasadorem klienta w organizacji – podsumowuje Magdalena Koralewska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony