REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (14-20.10.2019)

(fot. mat. prasowe)

W większości państw tzw. „starej Europy” konsumenci najchętniej rozliczają się za pomocą portfeli elektronicznych, a Europa Środkowo – Wschodnia charakteryzuje się wysoką popularnością płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki - wynika z badań TNS Kantar dla DPDgroup.

REKLAMA

Metoda płatności za pobraniem najlepiej sprawdza się w Rumunii (69 proc.) i na Słowacji (65 proc.). Wysoką popularność płatności za pobraniem można zaobserwować także w Słowenii oraz na Węgrzech (52 proc.).

– Istotnym czynnikiem zwiększającym komfort odbiorców przesyłek pobraniowych jest wprowadzenie w Polsce płatności kartą i BLIKIEM u kuriera – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

– Możliwość użycia karty przy odbiorze paczki podnosi także wygodę e-zakupów. Bezgotówkowe rozliczenia zapewniają łatwiejszy transfer środków z pobrań na konta e-dostawców i większe bezpieczeństwo pracy kurierów – dodaje Rafał Nawłoka.

Wg. badań Barometr E-shopper 2017 dane dotyczące ogółu Europy pozostały na podobnym poziomie jak rok temu. W dalszym ciągu najpopularniejsze są płatności elektroniczne (Paypal, Alipay). Tę formę płatności za e-zakupy deklaruje aż 43 proc. respondentów, o jeden punkt więcej niż w ubiegłorocznych badaniach. Chętnie używane są także karty płatnicze bezpośrednio w panelu płatności na stronie sklepu internetowego (35 proc.). Przelewy bankowe preferuje 20 proc. europejskich internautów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony