REKLAMAPOLOmarket - baner główny (21.02.-22.03.2020)

(fot. CC0, za: Flickr/DennisM2)

Irlandzka dyskontowa sieć sklepów odzieżowych Primark widzi swój przyszły wzrost na nowych rynkach, jak Polska i szerzej Europa wschodnia, a także dojrzałych, jak Hiszpania i USA – podaje „Puls Biznesu” za Irish Examiner.

REKLAMA

W ocenie zarządu Primarku Europa Wschodnia ma dla firmy odzieżowej wielki potencjał. „Puls Biznesu” przypomina, że Primark otworzył sklepy w Słowenii i Słowacji, planuje także ekspansję w Polsce i Czechach. Co do Stanów Zjednoczonych zarząd spółki oczekuje osiągnięcia zysku na tym rynku w tym roku, po stracie w 2019 r.

Więcej w „Pulsie Biznesu”

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony