REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)

Przychody z kanału stacjonarnego LPP, właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay wynosiły ok. 88 proc. całej sprzedaży. Teraz największym wyzwaniem dla spółki jest funkcjonowanie przy ograniczeniach w działaniu galerii handlowych. Obecnie zamkniętych jest już 95 proc. salonów całej sieci, ponieważ ograniczenia obowiązują nie tylko w Polsce, ale i w wielu innych krajach.

REKLAMAFPP/CALPE_belka w artykulach_28.05-04.06.
Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP na GPW w grudniu 2019 r.

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP na GPW w grudniu 2019 r. (materiały prasowe LPP)

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP mówi, że wspomniane ograniczenia bez wątpienia będą miały znaczący wpływ na wyniki spółki. - Dzięki dywersyfikacji kanałów sprzedaży, klienci nadal mogą korzystać z oferty naszych marek poprzez sklepy online. Mimo wszystko, jesteśmy świadomi, że sama sprzedaż internetowa nie jest w stanie w pełni zastąpić stacjonarnej. Mając jednak na uwadze, że obecny czas może mieć wpływ na zachowania zakupowe klientów, obserwujemy rynek i wprowadzamy na bieżąco rozwiązania, które są adekwatne do ich potrzeb i dzisiejszych realiów np. w zakresie bezpieczeństwa dostaw i odbioru zamówionych produktów.

Przy tak nagłym i trudnym do przewidzenia spadku wpływów i zmieniającej się z dnia na dzień rzeczywistości przede wszystkim staramy się reagować na bieżąco i elastycznie podchodzić do wszelkich możliwych działań, aby utrzymać stabilną sytuację spółki – dodaje wiceprezes LPP.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Zarząd LPP obniża sobie zarobki do 1 zł w związku z pandemią koronawirusa

LPP nie przewiduje zakłóceń w dostawie towarów. - Sytuacja w obszarze dostaw w naszym przypadku była i jest stabilna. Zgodnie z cyklem produkcyjnym, jaki obowiązuje w branży odzieżowej, całość kolekcji na sezon wiosenno-letni została wyprodukowana jeszcze w ubiegłym roku. Dzięki temu znaczna część zamówionych produktów już w styczniu była w naszych magazynach – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz.

Na czym firma w tej chwili skupia swoją działalność i jakie ma priorytety? Wiceprezes LPP wyjaśnia, że w obliczu tak znaczącego i nagłego kryzysu, głównym wyzwaniem jest obecnie zachowanie ciągłości procesów we wszystkich obszarach prowadzenia działalności. – W tym celu pracujemy m.in. nad ciągłością realizowanych projektów, opracowaniem planu zamówień na kolejne sezony czy wsparciem sprzedaży w kanale e-commerce.

Cały czas priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo pracowników. Równolegle realizujemy szereg przedsięwzięć pomocowych, które kierujemy do potrzebujących. Zdecydowaliśmy o przekazaniu 1 mln zł na zakup masek ochronnych dla szpitali, dodatkowo 10 proc. obrotu z najnowszej kolekcji Joyful #EcoAware flagowej marki Reserved przekażemy do szpitali zakaźnych w Gdańsku i Krakowie. W naszych biurach projektowych pracownicy powołali wewnętrzną inicjatywę, w ramach której szyjemy maseczki ochronne dla placówek medycznych. Akcję rozszerzyliśmy również o szycie fartuchów dla pracowników szpitali. Równolegle przekazaliśmy 100 komputerów do domów dla dzieci, aby ich podopieczni mieli zapewnioną możliwość uczenia się zdalnego – mówi.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (6)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Szafran 6 miesiąc temuocena: 100% 

    Oni mają taką pozycję na rynku, że jakoś sobie poradzą, klienci i tak kupią przez internet, a jak już sklepy będą otwarte to też będą nadrabiać brak zakupów w czasie kwarantanny.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kasztelan 5 miesiąc temuocena: 60% 

    Ostatnie decyzje zarządu spółki pokazują że jest to firma z zachodnimi standardami. Więcej takich potrzebujemy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kuba do Jakuba 4 miesiąc temuocena: 75% 

    LPP jest 3 największym płatnikiem CITu w Polsce, po Jeronimo Martins i Rossmannie wśród sieci handlowych, więc odpuść sobie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~doJakba 3 miesiąc temuocena: 75% 

    LPP opłaca podatki w Polsce, i to jedne z większych z firm prywatnych. Poza tym zatrudnia ponad 10 tysięcy polaków,. Należy im się pomoc tak jak innym.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Jakub 2 miesiąc temuocena: 33% 

    "a przede wszystkim ochrona polskich firm, których przetrwanie i możliwość utrzymania setek tysięcy miejsc pracy" Jak się płaciło podatki na Cyprze, to niech się tam szuka pomocy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kuba 1 miesiąc temuocena: 50% 

    "Cały czas priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo pracowników." Dlaczego więc szyjecie ubrania w Bangladeszu(możliwe, że pracują dzieci) i tym samym też zatruwając środowisko.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony