REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL SOFT) - Baner Główny - 31.01 - 29.02.2020

Sieć hurtowni Makro Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią urodzinową. W tym roku dystrybutor Makro świętuje 25. lecie działalności na polskim rynku. Ta rocznica, jest pretekstem dla sieci do zaproponowania klientom szeregu atrakcji, w tym specjalnych promocji oraz programu aktywacyjnego, czyli loterii w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są wysokie nagrody pieniężne oraz wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

(Makro Polska)

Urodzinowa kampania Makro obchodzona jest pod hasłem „Razem lepiej!”. To okazja do podziękowania klientom za lojalność i długoletnią współpracę. W sierpniu i wrześniu  mogą skorzystać z dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych oraz konkursowych.

- W ramach jubileuszu przygotowaliśmy urodzinowe gazetki. Klienci oprócz ofert rabatowych, znajdą w nich specjalnie oznakowane produkty, kupując które zdobywają losy i walczą o wygraną. Liczbę uzyskanych losów i miejsce w wyścigu po nagrody mogą śledzić w naszej aplikacji mobilnej, która stała się ulubionym kanałem komunikacji naszych klientów. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, w tym co tydzień 25 tys. zł – mówi Anna Heimberger, dyrektor Działu Marketingu Makro Polska.

Klienci gastronomiczni mogą wziąć również udział w konkursie „Rozsmakuj się w złotych Emiratach”, w ramach którego do zdobycia jest 135 nagród, w tym egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, vouchery wakacyjne do biur podróży oraz bony na zakupy do Makro.

25. urodziny Makro wsparte są kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach radiowych grupy Agora, RMF FM, Radio ZET oraz szeroko zasięgową kampanią internetową. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada Dział Marketingu Makro Polska.

Makro Polska zarządza obecnie siecią 29 hurtowni oraz dwoma centrami dystrybucyjnymi. Firma obsługuje ponad 1 000 000 klientów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA - Half Page (13-28.02.2020)
do góry strony