REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)
Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska (fot. materiały prasowe, Action)

Strona 2 z 7
REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 09.02.2020)

Jednocześnie jesteśmy w stanie zaoferować bardzo niskie ceny, bo kupujemy potężne wolumeny, zaopatrując ponad 1450 sklepów w Europie. Po trzecie, bardzo mało inwestujemy w działania marketingowe, w tym w reklamę telewizyjną, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoszczędzić znaczne fundusze, które możemy zainwestować w utrzymanie niskich cen. Action jest bardzo wystandaryzowany pod kątem wewnętrznej organizacji, procesów czy wyglądu i układu samych sklepów. Ten model funkcjonowania jest niezwykle efektywny i pozwala utrzymać w ryzach wszystkie koszty, co również ma wpływ na ceny. We wszystkich krajach mamy jeden koncept i standard sklepu, a także jeden model operacyjny, według którego działają wszystkie markety Action w Europie. To pozwala nam z jednej strony budować bardzo atrakcyjną ofertę dla klientów, a z drugiej strony daje bardzo wysoką efektywność i skuteczność procesów.

Jedną z przewag, które Pan podkreśla jest asortyment.

Jeśli patrzymy na strukturę asortymentu, to zdecydowanie przeważającą częścią są artykuły nieżywnościowe. Jest też oczywiście oferta pakowanych produktów spożywczych, są to jednak głównie wyroby z grupy przekąsek. Mamy natomiast też sporo środków czystości, artykułów higieny osobistej oraz kreatywnych, które cieszą się ogromną popularnością. Są to takie produkty, z których samodzielnie można zrobić np. dekoracje, prezenty oraz kartki świąteczne czy imieninowe. Bardzo popularną kategorią są również zabawki – w tym przypadku liczy się nie tylko cena, ale także atrakcyjny projekt i pomysł. Mamy dział kreatywny dla dzieci, gdzie jest wiele asortymentu edukacyjnego, którym mogą się bawić, a jednocześnie uczyć, tworząc swoje własne produkty i zabawki. Te dwie grupy mocno wyróżniają nas spośród konkurentów. Oba działy po prostu wciągają klienta. To prawdziwy fenomen.

Czyli sklepy Action to miejsca, w których klienci szukają inspiracji i spełniają swoje kaprysy?

Dokładnie, tak właśnie można powiedzieć. Muszę dodać, że Action nie tyle zaspokaja potrzeby konsumenta, co raczej wywołuje nowe. Gdy klient wchodzi do sklepu i przegląda asortyment, to kolejne produkty zaczynają go fascynować. Nagle okazuje się, że wiele z nich jest po prostu niezbędnych w codziennym życiu, a inne odpowiadają na potrzeby, których sobie nie uświadamialiśmy lub nie wiedzieliśmy, jak je zaspokoić. Takie rozwiązanie można znaleźć w sklepach Action, przy okazji w świetnej cenie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony