REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)
Sklep Pamso, Łódź, Marynarska

Sklep Pamso, Łódź, Marynarska (fot. Konrad Kaszuba)

Polska afera mięsna zmieniła zwyczaje zakupowe słowackich konsumentów - pisze Puls Biznesu. W efekcie tracą polscy producenci.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Przed wybuchem afery mniej niż połowa Słowaków interesowała się krajem pochodzenia mięsa. Najnowsze badania przeprowadzone po aferze pokazują, że robi to już 74 proc. mieszkańców tego kraju. Przedstawiciele lokalnych sieci handlowych wiążą te dwa zdarzenia.

Na aferze stracili także polscy producenci. Moce produkcyjne słowackich firm są niewystarczające do pokrycia lokalnego popytu, dlatego import mięsa jest kluczowy dla konsumentów. Tyle, że Słowacy wolą produkty z Czech, Węgier czy Niemiec. Na polskie decyduje się tylko 2 proc. badanych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony