REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)

Spar Group wyłączny operator licencji Spar na terenie Polski, zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać przynajmniej 50 nowych sklepów. Tym samym w ciągu czterech lat sieć obejmie ponad 400 placówek. Będą one zaopatrywane z dwóch, a docelowo trzech rozbudowanych centrów dystrybucyjnych w całej Polsce.

REKLAMA
Supermarket sieci Spar w Chinach

Supermarket sieci Spar w Chinach (Spar International)

Sieć planuje wspierać detalistów także w obszarze działań promocyjnych i marketingowych oraz produktami marki własnej. - Uważamy, że idea dobrowolnej sieci partnerskiej jest szczególnie kusząca dla detalistów, ponieważ mogą oni do nas dołączyć, korzystać z naszego know how oraz infrastruktury, a jak im się nie spodoba – zawsze mogą się wycofać - komentuje Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

- Propozycję mamy dla każdego. Chcemy, aby nasz system logistyczny pozwalał skutecznie i po minimalnych kosztach zaopatrywać wszystkie placówki w całej Polsce. Magazyn w Koninku pod Poznaniem już przestał nam wystarczać. W 2020 r. rozbudujemy sieć o dwa duże centra logistyczne. Przygotowujemy do uruchomienia obiekt w Starych Gnatowicach pod Warszawą. W pasie między Krakowem a Katowicami pracujemy nad lokalizacją trzeciej bazy magazynowo-dystrybucyjnej. Taka infrastruktura pozwoli obsłużyć pięcioletni plan rozwoju sieci, który jawi się bardzo optymistycznie. Założenie 400 sklepów jest według nas umiarkowaną prognozą – dodaje.

Słowa Tomasza Syllera sygnalizują, że operator ma znacznie bardziej ambitne plany niż wspomniane 400 placówek. W sytuacji gdy dotychczasowi franczyzobiorcy Spar Polska - w znacznej części - trafią pod skrzydła Spar Group, to liczba sklepów południowoafrykańskiego operatora przekroczy (razem z supermarketami Piotr i Paweł) liczbę 150, a w najbardziej optymistycznym scenariuszu 200.

Wasz Sklep Spar rozpoczął też współpracę z Omni Global Sourcing Solutions Inc. oraz Daymon Worldwide Inc. Celem współpracy ze strategicznymi partnerami jest pozyskiwanie produktów i wdrażanie marki własnej. W systemie logistycznym sieci jest dostępnych ponad 7.500 produktów od prawie 500 dostawców.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (7)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Dostawca = sponsor 7 miesiąc temuocena: 25% 

    Może, zanim otworzą te 400 nowych sklepów, niech wcześniej oddadzą pieniądze dostawcom? i to nie 10%, tylko całość zobowiązań PiP z odsetkami od zaległości! Przecież ta firma z RPA ma ponoć gigantyczne pieniądze? Jeśli ktoś kupuje upadającą sieć za przysłowiowe 1 zł, to chyba, oprócz przejęcia wszelkich dóbr, musi liczyć się z zakupem również jej zobowiązań?

    oceń komentarz
  • ~Franek 6 miesiąc temuocena: 65% 

    Jeśli franczyzobiorcy Spar Polska czy Piotr i Paweł idą do innych Sieci i nie są to pojedyncze przypadki to znaczy że w zapewniania Pana Syllera ich nie przekonują!Dziś Wasz Sklep Spar ma jedną z najsłabszych ofert Franczyzy na Rynku i małe szanse żeby się to zmieniło. Żeby się liczyć na rynku w Polsce trzeba robić obroty w miliardach jak Eurocash, Carrefour czy Auchan i mieć ułożone relacje z dostawcami i producentami a nie w setkach milionów jak oni dziś i z historią przejętą po Piotrze i Pawle i ich długach w nowej Spółce Wasz Sklep Spar opartej na tych samych ludziach. Logo Spar, fajne opowieści piękne meble i Know-how na Food tu Go , ekspresy do kawy czy sprzedaż hot dog w Bistro niczego nie zmieni i czuć to namacalnie już po 3 miesiącach funkcjonowania pierwszego sklepu w Warszawie. Taka jest rzeczywistość...Good Luck:)

    oceń komentarz
  • ~anulka 5 miesiąc temuocena: 78% 

    Zaczyna się koncert obietnic. Celem jest kokietowanie producentów, którzy powaleni na kolana planami rozwoju rozwiążą sakiewki. Czy ten numer się uda? Chyba w małym stopniu bo 2019 to nie był rok dla TS i jego ekipy. Blue City to porażka. Być może kolejna skucha będzie w Rzeszowie. WSS potrzebuje spektakularnego sukcesu a na to się nie zapowiada a dni TS i jego popleczników wydają się policzone.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kupiec 4 miesiąc temuocena: 44% 

    Mam dostęp to tej oferty i coś tu nie gra "W systemie logistycznym sieci jest dostępnych ponad 7.500 produktów od prawie 500 dostawców" Z czego połowa niedostępna w ciaglej ofercie raz jest coś raz nie, częściej jest tylko w ofercie a w magazynie niedostępne

    oceń komentarz
  • ~Pozhoga 3 miesiąc temuocena: 40% 

    No zaraz: to spór że Spar Polska (Bać-Pol) już został zakończony ?

    oceń komentarz
  • ~Franek 2 miesiąc temuocena: 50% 

    Panie Tomaszu dziś ma Pan do zaoferowania tylko PR gadkę.Na waszym Magazynie w Koniku nie ma kluczowych towarów i kupujecie je do sklepów po lokalnych hurtowniach, wasz pierwszy sklep w Warszawie generuje 1/2 tych obrotów co Piotr i Paweł 2-3 lata temu. Warunki handlowe dla ewentualnych franczyzobiorców waszej marki macie na tle rynku bardzo bardzo mizerne

    oceń komentarz
  • ~Edek 1 miesiąc temuocena: 50% 

    Ale bzdury plecie !

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony