REKLAMAPRIM (KABANOS) - Baner Główny (03-16 kwietnia 2020)
Stanowisko kasowe w sklepie Spar w Stryszawie

Stanowisko kasowe w sklepie Spar w Stryszawie (fot. od Czytelnika)

Osłonięte folią stanowiska kasowe, lada mięsna i stoisko cukiernicze. Tak z koronawirusem walczą sklepy Spar w Stryszawie i Krakowie, w których wdrożono znacznie dalej idące środki zapobiegawcze niż w zdecydowanej większości placówek handlowych w Polsce.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

- W naszych sklepach w Stryszawie i Krakowie wdrożyliśmy wszystkie procedury wskazane przez Sanepid, ale ponieważ zdrowie naszych pracowników i klientów stawiamy na pierwszym miejscu, poszliśmy dalej i przygotowaliśmy zabudowy nad stanowiska z obsługą - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Grzegorz Waśko, właściciel obu sklepów.

I dodaje: - W obecnych czasach liczymy, że również inne sieci handlowe przyłączą się i wdrożą podobne do naszych procedury.

Na zdjęciach podesłanych redakcji wiadomoscihandlowe.pl widzimy, jak poważnie do tematu bezpieczeństwa klientów i pracowników podchodzi właściciel obu sklepów. Jeszcze większe wrażenie robi załączony film. Widzimy na nim m.in. niewielkie okienko nad ladą mięsną, służące do wydawania produktów kupowanych na wagę klientom. Również pracownik siedzący przy kasie oddzielony jest od klienta w podobny sposób.

Oprócz tego klienci wchodzący do sklepów mają możliwość dezynfekcji rąk i są do tego zachęcani. Na licznych, gęsto rozmieszczonych w sklepie plakatach umieszczono także inne zalecenia. Klienci są proszeni m.in. o zachowanie minimum 1-1,5 metra odległości od innych osób przebywających w sklepie.

Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć oraz podesłanego przez Pana Grzegorza filmiku.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 25

  • 22
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (22)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Stara 22 2 dni temu 14:40

    Brawo dla takiego pracodawcy ktory szanuje deoich pracownikow

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Aneta_23 21 16 dni temu

    Jeśli szukają państwo zabezpieczeń mających za zadanie ochronę osób pracujących przy obsłudze klienta, warto rozważyć zainwestowanie w osłony z płyty plexi lub przyłbice bhp. Zachęcam do sprawdzenia oferty firmy (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum)

    Edytowany: 16 dni temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~poziomkek 20 16 dni temu

    Zastanawiam się czy nie lepszym rozwiązaniem jest przyłbica stomatologiczna.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Dark 19 18 dni temuocena: 50% 

    Tragedia. Przecież tak siedzą ludzie? Widzieliście jak zrobiły to inne sieci?

    oceń komentarz
  • ~Mati 18 21 dni temuocena: 67% 

    Brawo! Musimy się bronić przed wirusem. To jest wojna! Albo my albo wirus! Będąc na zakupach w markecie kasjerki nie miały rękawiczek ani maseczek, kiedy zapytałem dlaczego - bo są zamówione, ale nie dotarły. Od dawna wiemy, że idzie zagrożenie -dlatego chwała tym, którzy myślą o swoich pracownikach, a także swoich klientach. Pozdrawiam

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~AJ 17 21 dni temuocena: 67% 

    Też prowadzę sklepy spożywcze , i popieram każdą inicjatywę, aby w tej chwili być ze swoimi pracownikami - też zamontowaliśmy pleksy chociaż trzeba sobie jasno powiedzieć że bardziej ma to znaczenie psychologiczne niż realne zabezpieczenie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~tom78 16 21 dni temuocena: 50% 

    Współczuję kasjerom, 8 godz. w saunie...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Klient 15 22 dni temuocena: 67% 

    Brawo za pomysł!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~BE WAS BEEN 14 23 dni temuocena: 33% 

    CO BIORĄ LUDZIE W POZNANIU ?? MYŚLĘ ŻE JUŻ DOŻYLNIE SPECYFIKI SOBIE PODAJĄ

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~blackhorse 13 23 dni temuocena: 57% 

    Trzeba być idiotą, żeby krytykować nie pokazując nic lepszego. Gratuluję P. Grześku. Dobra robota. SPAR z takimi ludźmi może osiągnąć więcej niż inni, bo ludzie się liczą.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~antyhejter 12 23 dni temuocena: 73% 

    tołdi, hit, zenada, wiruso - jedni mówią o psychozie i tylko marudzą, inni wyszli już z dziewiętnastego wieku i wiedzą , że zasady higieny pomogą, nawet jeżeli to będzie jakiś tylko procent zabezpieczenia ja chcę kupować u tych, którzy robią co można zrobić własnymi siłami, nie oglądając się na utrudnienia i hejterów najlepiej napiszcie gdzie macie sklepy - będę omijał je z daleka BAN DLA HEJTERÓW

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~gosia76 11 23 dni temuocena: 67% 

    Jako klientka uważam, że to dobry pomysł również dla nas klientów - często kontakt z kasjerem jest bardzo bliski, a tak obie strony są bezpieczniejsze. Każde ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa pomaga w walce z epidemią. Nie da się zupełnie ograniczyć zakupów spożywczych. Tym bardziej dziękuję wszystkim pracownikom sklepów spożywczych.

    oceń komentarz
  • ~Tomasz W 10 23 dni temuocena: 64% 

    Łatwo kogoś krytykować, zwłaszcza gdy się pisze pod pseudonimem. Człowiek swoją postawą pokazuje, ze zdrowie pracowników i klientów stawia na pierwszym miejscu. Pokażcie Wasze rozwiązania, zaproponujcie lepsze??? Panie Grzegorzu, dziękujemy za przedstawienie zastosowanych przez Pana rozwiązań!!!!

    oceń komentarz
  • ~Paweł 9 23 dni temuocena: 78% 

    Super pomysł ! Warto wdrażać wszystkie możliwe procedury i osłony aby zminimalizować możliwość zarażenia wirusem!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Darek 8 23 dni temuocena: 69% 

    Świetne rozwiązanie! Wreszcie ktoś się troszczy o pracowników w spożywce! Słyszałem że żabka i Orlen wprowadza podobne rozwiązania.

    oceń komentarz
  • ~Bbbi 7 23 dni temuocena: 82% 

    Dobra robota SPAR :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Luca 6 23 dni temuocena: 75% 

    To jest przykład odpowiedzialnego podejścia. Dzięki temu przejdziemy przez epidemie łagodnie. Pracownicy sklepu mogą być dumni z swojego Szefa. Biedronki, Dino i inne sieci bierzcie przykład. Tak dba się o bezpieczeństwo swoich pracowników w dobie zagrożenia epidemilogicznego.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ekspert2020 5 23 dni temuocena: 83% 

    widzę pierwsze komentarze od klasycznych ekspertów oraz konkurencji robią robotę xD smutne, że każda własna inicjatywa przedsiębiorcy spotyka się z takimi ludźmi jak wy. Wiadomo, że 100% ochrony się nie uzyska ale jej wzrost jest znaczący. Do tego tak, na bank sklep ma zamiar kisić kasjera 8h w folii, mega trafny komentarz. Napisz do rządu maila, potrzebujemy ogarniętych ludzi jak Ty w tych ciężkich czasach.

    oceń komentarz
  • ~tołdi 4 23 dni temuocena: 22% 

    Dzizas, to już zakrawa na psychozę.

    oceń komentarz
  • ~Hit 3 23 dni temuocena: 25% 

    Okienka w folii hit - przecież tamtędy właśnie przedostaje się wirus, tak samo jak gdy ktoś nosi zwykłą maskę, żeby się ochronić, a bokiem wdycha wirusa w powietrzu. Nie ma to najmniejszego sensu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Zenada 2 23 dni temuocena: 29% 

    Tia a kasjerzy i wyroby mięsne mają się kisić w tych workach - masakra jakaś, na dodatek takie wory nic nie dają, a jak kasjerzy się zmieniają to nawet łatwiej może się przenieść z jednego na drugiego

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Wiruso 1 23 dni temuocena: 45% 

    To przecież bardziej proteza na dobre samopoczucie niż ochrona pracownikow. Właścicielowi brak chyba podstawowej wiedzy o tym jak się rozprzestrzenia wirus. I jeszcze sam podsyła takie głupoty.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony