20.08.2018 / 22:10
StoryEditor

W sklepach Lidl w Polsce debiutuje Cold Brew Coffee od Etno Cafe

(Etno Cafe)
W wybranych sklepach Lidla pojawiły się właśnie pierwsze butelki Cold Brew Coffee by Etno Cafe, kawy “parzonej na zimno”. Tym samym sieć stała się kolejnym ważnym graczem detalicznym – po Żabce – która testuje produkt z bardzo obiecującego segmentu rynku kawowego. Kawa "parzona na zimno" po raz pierwszy trafiła do sieci dyskontowej.

- Cold brew jest jednym z symboli trwającej właśnie kraftowej rewolucji w świecie kawy – mówi Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe. – I podobnie, jak w przypadku kraftowych piw, duży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 15:25
StoryEditor
Niespodzianka dezinflacyjna w kwietniu! Wzrost cen w Polsce był najniższy od wielu miesięcy. Co działo się z cenami żywności?

O 4,2 proc. wzrosły ceny towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu 2025 r. w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej - wynika z tzw. szybkiego szacunku Głównego Urzędu Statystycznego. Ekonomiści spodziewali się odczytu rzędu 4,3 proc., przy rozpiętości prognoz od 4,1 proc. do 4,5 proc. Wiemy, o ile podrożała żywność.

Według Głównego Urzędu Statystycznego inflacja konsumencka CPI w ujęciu miesięcznym wyniosła 0,4 proc. Żywność i napoje bezalkoholowe były w kwietniu o 5,3 proc. drożs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2025 / 08:53
StoryEditor
7-Eleven jednak zmieni właściciela? Kanadyjski gigant z dostępem do ksiąg właściciela największej sieci sklepów convenience na świecie
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven w japońskim Tokio (fot. WildSnap/Shutterstock)

Kanadyjska grupa Alimentation Couche-Tard i japońska firma Seven & I podpisały umowę o zachowaniu poufności (NDA), która umożliwi temu pierwszemu podmiotowi dostęp do szczegółowych danych finansowych właściciela sieci sklepów 7-Eleven. Jest to istotny krok do przodu w negocjacjach akwizycji, które ma potencjał do stania się transakcją dekady na rynku handlu spożywczego/FMCG na świecie.

Szczegółowe warunki porozumienia pozostaną poufne, poinformowała firma Seven & I, operator sieci 7-Eleven, w oświadczeniu wydanym w czwartek. Umowa zawiera również tzw. klau...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 20:07