27.02.2017 / 16:13
StoryEditor

Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe!

Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Najpopularniejsze dyskonty w Polsce, Biedronka i Lidl, nie mają własnego sklepu internetowego. Wbrew pozorom nie oznacza to jednak, że w sieciach tych nie można zrobić e-zakupów. Zamówienie bezpośrednio do domu produktów z Biedronki i Lidla możliwe jest bowiem za pośrednictwem jednego z najciekawszych handlowych start-upów, jakie pojawiły się na naszym rynku w ostatnich latach - Szopi.pl.

Model działania tego biznesu jest intrygujący. Szopi.pl nie posiada bowiem ani własnego sklepu, ani magazynu, ani nawet asortymentu. W praktyce jest to raczej usługa, będąca han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.05.2025 / 21:41
StoryEditor
Kto pomaga rozmnażać Żabkę? Sieć ma już 10 000 franczyzobiorców. Jak to możliwe?

Aż 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. Nową franczyzobiorczynią, która dołączyła do sieci i otworzyła sklep w Gliwicach, została Marta Dawicka. Żabka jest obecnie największą siecią franczyzową w Polsce.

Obecnie sieć Żabka liczy ponad 11 500 placówek, a każdego roku otwieranych jest ok. 1000 nowych sklepów. W efekcie Żabka wspiera lokalną przedsiębiorczość, tworzy miejsca pracy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2025 / 17:02
StoryEditor
Dino znów zaskoczy konkurentów. Sieć wejdzie w nowe obszary biznesowe. Czym chce się zająć? [TYLKO U NAS]
Dino znów zaskoczy konkurentów. Sieć wejdzie w nowe obszary biznesowe. Czym chce się zająć? (fot. Materiały Własne)

Sieć Dino Polska przygotowuje się do istotnych zmian w obszarze prowadzonego biznesu detalicznego. Dynamicznie rozwijająca się sieć supermarketów z Krotoszyna może zaoferować nowe usługi nie tylko swoim klientom, ale także dostawcom. A do tego nieźle na tym zarobić. Czy konkurencji powinni obawiać się nowego pomysłu sieci Dino?

Z artykułu dowiesz się:

  • Sieć Dino rozszerzy swoją działalność: retail media i analiza danych

  • Na jakie rozwiązania w retail mediach postawi Dino?

  • Czy retail...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. czerwiec 2025 10:05