REKLAMAJACOBS - Marka numer 1 - Baner Główny (15-21.04.2019)

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

 

6 lutego 2019, 15:00

(fot. materiały prasowe partnera)

W dobie Internetu klient ma wiele okazji, by zapoznać się z ofertą marki, za pośrednictwem różnych kanałów oraz dokonać w różny sposób zakupu. Sprzedaż internetowa ze względu na wygodę i szybkość realizacji zamówienia znajduje zwolenników również wśród klientów B2B. Odpowiadając na te oczekiwania, producenci inwestują i rozwijają internetowy kanał sprzedaży.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Według prognoz Retail Research*, w Polsce coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez Internet, a sprzedaż detaliczna online z 12,7% udziału w 2012 r. do końca 2018 r. miała osiągnąć 21,5%. Konsumenci przyzwyczaili się już do kupowania przez internet, podobne oczekiwania mają także przedstawiciele sektora B2B. To wyraźny sygnał dla marek, że kanału online nie można nie doceniać i traktować pobocznie w swoim rozwoju. Handel hurtowy zmierza w kierunku proponowania klientom różnych możliwości zakupowych, również online. Do tego niezbędne jest wykorzystanie potencjału i narzędzi oferowanych przez internet. Już teraz podobne działania prowadzą znane marki, również z sektora spożywczego.

Sprzedaż za pośrednictwem różnych kanałów.

Dla klientów liczy się przede wszystkim wygoda i szybkość realizacji ich aktualnych potrzeb. Szybkość działania jest też kluczem do sukcesu w biznesie. Z tego powodu Bakalland, lider rynku bakalii, już rok temu uruchomił pierwszą na rynku bakalii i wypieków platformę zakupową ebakalland.pl skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw, które zainteresowane są zakupem w wygodny i szybki sposób. W sklepie online znajdują się produkty marek wchodzących w skład portfolio Grupy Bakalland: Bakalland, Bakalland BA!, Delecta, Fresco, Anatol, a można tam znaleźć bakalie, przekąski w postaci batonów zbożowych, batonów proteinowych, produkty śniadaniowe oraz produkty do wypieków. Oferta skierowana jest do sektora B2B: operatorów vendingowych, firm zaopatrujących sklepiki szkolne i biura, siłowni, agencji reklamowych, HoReCa.

Kluczowe jest dla nas to, by Bakalland rozwijał się również technologicznie. Dlatego nasze produkty dostępne są w wygodny sposób – online dla klientów z obszaru B2B. Tworząc platformę zależało nam na tym, by osoby korzystając z niej miały możliwość dokonywania elastycznych zakupów, dostosowanych do swoich potrzeb i możliwości czasowych. Platforma jest więc dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Charakteryzuje ją również krótki proces zakupowy. Już po zalogowaniu klient otrzymuje jasną informację na temat dostępności produktów i ich cen. Szybka dostawa pod wskazany adres możliwa jest już następnego dnia roboczego. Istnieje również możliwość śledzenia przesyłki. Dzięki platformie ebakalland.pl sektor B2B zyskał więc nowy, spójny z wizerunkiem marki, kanał sprzedaży, w pełni dostosowany do tego, jak kupuje się w internecie. Nasze dane pokazują, że to był bardzo słuszny krok i klienci chętnie korzystają z zakupów na platformie – mówi Agata Dublasiewicz, E-commerce Manager Bakalland S.A.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony