20.02.2020 / 06:52
StoryEditor

Aktywiści protestowali pod sklepem sieci Reserved. Chodzi o kaszmir

Sklep Reserved (fot. mat. prasowe)
Aktywiści Fundacji Viva! i organizacji PETA protestowali przed butkiem sieci Reserved w poznańskiej galerii handlowej Avenida. Domagali się, by sieć zaprzestała sprzedaży odzieży z kaszmiru, który ich zdaniem pozyskiwany jest w niehumanitarny sposób – informuje Głos Wielkopolski.

Protest odbył się 18 lutego 2020 r. pod hasłem „Usłysz ich krzyk”. Wzięło w nim udział kilkadziesiąt osób z polskiej Fundacji Viva! i międzynarodowej organizacji PETA (People fo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 14:57
StoryEditor
Czynsze w galeriach handlowych szybko rosną. Powraca popularność ulic handlowych, zarówno wśród najemców, jak i konsumentów [ANALIZA]
Czynsze w galeriach handlowych szybko rosną (Shutterstock)

Z najnowszej analizy ponad 2000 transakcji przeprowadzonych przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield wynika, że w 2024 roku aktywność najemców w Europie została ponownie zdominowana przez sieci modowe i gastronomię, ale to operatorzy rozrywkowi zanotowali największy wzrost zainteresowania powierzchnią. Podobne trendy obserwowaliśmy w Polsce. Ponadto polski rynek odpowiadał za 12 proc. transakcji europejskich.

W 2024 roku czynsze za wynajem powierzchni handlowych kontynuowały trend wzrostowy, o czym świadczą znaczące wzrosty stawek we wszystkich kategoriach obiektów. W przypadku park...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 13:28
StoryEditor
Były prezes Bricomarché właśnie otworzył trzeci sklep. "To nie przypadek"
Były prezes Bricomarché właśnie otworzył trzeci sklep. „To nie przypadek” (fot. Grupa Muszkieterów)

Sieć supermaketów Bricomarché otworzyło nowy sklep w Wielkopolsce. Jest to punkt, który prowadzi Jacek Paszke, były prezes Bricomarché w Polsce. Sieć planuje otworzyć łącznie aż 100 marketów DYI.

Ruszył sklep Bricomarché w Czarnkowie. Prowadzi go były prezes sieci

Pod koniec maja w woj. wielkopolskim w Czarkowie został uruchomiony nowy sklep Bricomarché. Jest to już 32. placówka sieci w Wielkopolsce i jednocześnie trzeci sklep, którego właścicielami są Jacek i Beata Paszke. To para przedsiębiorców z północy Wielkopolski, którzy z Bricomarché są związani od ponad dekad. W 2012 roku uruchomili pierwszy swój sklep z Grupy Muszkieterów we Wałczu, a później kolejny w Pile.

Jacek Paszke jednak jeszcze wcześniej związał się z Grupą Muszkieterów. Najpierw pracował w centrali spółki, gdzie odpowiadał za finanse i strategię całej sieci, pełniąc odpowiednio funkcję Dyrektora Finansowego, a następnie Dyrektora Generalnego Bricomarché w Polsce. Od lipca 2019 r. do sierpnia 2024 roku był prezesem sieci Bricomarché w Polsce.

Dlaczego przedsiębiorcy zdecydowali się postawić Bricomarché w Czarnkowie?

Dla Beaty i Jacka Paszke market budowlany w Czarnkowie to nie tylko punkt na mapie.

– Znamy ten region, jego charakter i codzienne potrzeby. To nie był przypadek, to był plan. Czarnków zasługiwał na własne Bricomarché – przekonuje Jacek Paszke. – Nowy sklep to nie tylko oferta produktów, ale też nasze zobowiązanie wobec lokalnej społeczności – dodał.

Jak będzie funkcjonować market Bricomarché w Czarnkowie?

Nowy sklep Bricomarché w Czarnkowie ma powierzchnię 1770 mkw, na której zgromadzono asortymentem dla majsterkowiczów i ogrodników. Do tego market ma też nowoczesną przestrzeń z 1500 mkw ogrodu zewnętrznego oraz parking na około 90 aut.

Supermarketów DIY Bricomarché w Czarnkowie funkcjonuje w standardowym układzie czterech działów:

  • ogród,
  • dekoracja,
  • budownictwo,
  • majsterkowanie.

Placówka jest wyposażona w trzy stanowiska kasowe. Klienci mogą tu także dokonać zakupów na raty, zamówić cięcie płyt i blatów oraz transport nabytych towarów pod wskazany adres. Właściciele Bricomarché w Czarnkowie zamierzają także współpracować z lokalnymi dostawcami przy zaopatrzeniu chociażby w znicze czy rośliny.

W supermarkecie budowlano-ogrodniczym pracować ma około 20 osób z Czarnkowa i okolic. A sklep będzie otwarty od 8.00 do 20.00 od poniedziałku do soboty oraz od 9.00 do 17.00 w niedziele.

Bricomarché otwiera chce otworzyć 100 supermarketów DYI

Warto także dodać, że w maju Grupa Muszkieterów otworzyła nowy market DIY w Lubaczowie w woj. w podkarpackim. Natomiast od końca kwietnia supermarket sieci Bricomarché działa także w Radziejowie (woj. kujawsko-pomorskie).

W 2024 roku Bricomarché otworzyło 21 nowych sklepów. To jak do tej pory rekord w historii sieci w Polsce. Jednak w 2025 roku grupa planuje uruchomić 25 nowych placówek, a w ciągu najbliższych czterech lat łącznie 100 sklepów Bricomarché w Polsce.

15. czerwiec 2025 18:15