05.06.2021 / 09:30
StoryEditor

Aldi ogłosił konkurs na aranżację przestrzeni poza domem. Zwycięzca dostanie bony na roczne zakupy

ogródek (pixabay)
Sieć sklepów uruchomiła projekt Aldi-Fresco w Wielkiej Brytanii. Zachęca do aranżacji przestrzeni na świeżym powietrzu, np. w przydomowym ogródku. Autor najlepszego projektu otrzyma bon na roczne zakupy z sklepach Aldi – informuje portal retailgazette.co.uk. 

Nowe badania przeprowadzone przez detalistę pokazały, że obecnie, gdy ograniczenia związane z epidemią koronawirusa zelżały, 32 miliony Brytyjczyków dokonało remontu lub planuje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:52
StoryEditor
Piotr Biela, Grupa Blix: Dyskonty muszą mocniej zawalczyć o klienta w komunikacji oferty grillowej
Piotr Biela, business development managere w Grupie Blix spodziewa się, że największy wzrost zainteresowania promocjami przed majówką, a także w całym maju wystąpi w supermarketach (fot. materiały prasowe)

Promocje, na jakie produkty będą najbardziej interesowały klientów przed majówką i w całym maju? Gdzie wzrost zainteresowania tymi produktami będzie największy? Piotr Biela, business development manager w Grupie Blix ma odpowiedź na te pytania.

- Bazując na analizie danych z dwóch poprzednich lat, prognozujemy, że największy wzrost zainteresowania promocjami związany ze zbliżającą się majówką (rozumiany jako przeglądan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 16:28
StoryEditor
Obsługują sklepy Dino, Carrefour i Auchan. Wydali na inwestycję 120 mln złotych. Jak urosną?
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Na dniach w pełni ruszy nowy magazyn Frigo Logistics w Nowym Dworze Mazowieckim. Jego elementem jest w pełni zautomatyzowana hala o wysokości 36 metrów.

Budowa centrum dystrybucyjnego Frigo Logistics w Nowym Dworze Mazowieckimzostała całkowicie zakończona. Na fundamentowej płycie ze 190 ton stali oraz z 2 tys. metrów sześ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:28