15.07.2021 / 19:08
StoryEditor

AliExpress „kopie” na podwórku Allegro

AliExpress przedłużył kontrakt na sponsoring Lecha Poznań (Shutterstock.com)
AliExpress przedłużył kontrakt na sponsoring Lecha Poznań. Co ciekawe, stadion tej drużyny znajduje się rzut beretem od głównej siedziby Allegro. 

Współpraca Kolejorza z AliExpress rozpoczęła się w październiku 2020 roku.  Kilka dni temu zapadła decyzja o jej kontynuacji. Kolejne trzy lata współdziałania poznańskiego klubu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2025 / 08:28
StoryEditor
"Nowa" Grupa Pepco pokazała wyniki. Czy zmieniona strategia się sprawdza?
Sklep Pepco w CH Wola Park w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

"Nowa" Grupa Pepco - już z wyłączeniem sprzedanej sieci Poundland - ujawniła wstępne wyniki operacyjne przed zaplanowaną na 10 grudnia publikacją pełnych wyników finansowych za rok obrotowy 2025. Przychody nowej grupy za okres 51 tygodni zakończony 21 września wzrosły o 8,8 proc. przy zachowaniu stałych kursów walutowych, napędzane otwarciami nowych sklepów oraz wzrostem przychodów LfL marki Pepco w tym samym okresie o 2,7 proc.

W trakcie samego czwartego kwartału dynamika wzrostu wyników uległa dalszej poprawie, z przychodami LfL marki Pepco rosnącymi w bieżącym czwartym kwartale o 3,9 proc. Grupa s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 20:34
StoryEditor
Sieci handlowe stawiające na wygodę zdominują rynek w 2025 roku
Digitalizacja przestrzeni handlowej, personalizacja komunikatów i możliwość precyzyjnego targetowania odbiorców – to główne czynniki napędzające rozwój tego sektora (fot. in-Store Media Polska)

Wygoda staje się kluczowym czynnikiem wyboru konsumentów. Z najnowszego raportu GlobalData „Zwycięzcy i przegrani na globalnym rynku detalicznym 2025” wynika, że sieci handlowe, które oferują szybkie i bezproblemowe zakupy – zarówno online, jak i stacjonarnie – będą największymi wygranymi 2025 roku.

Wygoda ponad wszystko. Kto jest na fali wzrostowej?

Emily Scott, analityczka rynku detalicznego w GlobalData, podkreśla rosnące oczekiwania klientów w zakresie wygody oraz cy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 11:20