28.03.2021 / 13:46
StoryEditor

Biedronka reaguje na ruch Lidla, obniża ceny koronawirusowych testów na przeciwciała

Testy Primacovid w Biedronce, dostępne już po obniżonej cenie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Rywalizacja sieci Biedronka i Lidl ma to do siebie, że każdy z konkurentów szybko reaguje na ruchy rywala, wprowadza do oferty to, co u drugiego gracza jest już na półkach, kopiuje koncepty marketingowe i handlowe, albo wyrównuje ceny produktów do tych, które znaleźć można w sklepie drugiej sieci. Właśnie jesteśmy świadkami kolejnej odsłony tego serialu.

Tym razem poszło o... testy serologiczne na przeciwciała SARS-CoV-2. Przypomnijmy, że jako pierwsza w Polsce wprowadziła je do sprzedaży Biedronka. Lidl zrobił to półtora tygodn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 13:05
StoryEditor
Auchan pokazuje wyniki w Polsce. Jak radzi sobie sieć na konkurencyjnym rynku?
Auchan (fot. Shutterstock)

Sieć Auchan po pierwszym półroczu miała niewielki wzrost przychodu, a na poziomie LfL zanotowała wyraźną stratę. Jej zdaniem to efekt obaw konsumentów oraz dominacji dyskontów.

W pierwszym półroczu Auchan Retail Polska zanotowała przychody na poziomie 1,36 mld euro, co oznacza wzrost o 1,7 proc. w stosunku do zeszłego roku. Wynik LfL był już jednak pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 12:08
StoryEditor
Zmiana na szczycie Procter & Gamble. Shailesh Jejurikar będzie nowym CEO
Jejurikar Shailesh, nowy CEO Procter & Gamble (fot. materiały prasowe)

W jednej z największych globalnych firm sektora dóbr konsumpcyjnych następuje istotna zmiana kierownictwa. Procter & Gamble ogłosiło, kto przejmie stery od dotychczasowego prezesa. Co wiadomo o nowym CEO i jaką rolę zachowa jego poprzednik?

Procter & Gamble ogłosiło, że od 1 stycznia 2026 roku funkcję dyrektora generalnego obejmie Shailesh Jejurikar. Jednocześnie rada dyrektorów nominowała go do wyborów na członka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 11:23