22.07.2019 / 16:53
StoryEditor

Niemiecki oddział sieci Ikea skupuje od klientów używane meble i daje im drugą szansę

Market Ikea w Bydgoszczy (fot. Kazimierz Mendlik [CC 3.0])
We wszystkich 53 placówkach sieci Ikea w Niemczech rozpoczął się projekt Zweite Chance (Druga Szansa), w ramach którego klienci mogą odsprzedać detaliście kupione u niego wcześniej meble, które po odświeżeniu zostaną wystawione na sprzedaż w obniżonych cenach.

W niemieckim e-sklepie Ikea można znaleźć zakładkę, która prowadzi do obszernego katalogu produktów objętych programem Druga Szansa – są to wyłącznie meble Ikea, program nie obe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 18:16
StoryEditor
Walmart zrezygnuje z tradycyjnych sklepów? Czy sztuczna inteligencja odmieni handel detaliczny?
Logo Walmart (fot. materiały prasowe)

Walmart, jeden z gigantów amerykańskiego handlu, zmienia swoje oblicze. Firma, kojarzona dotąd z siecią ogromnych hipermarketów, dziś kieruje wzrok w stronę technologii. W centrum tej przemiany znajduje się sztuczna inteligencja – nie jako dodatek, lecz fundament nowej strategii. Jakie zmiany czekają największego detalistę świata i czy naprawdę możliwe jest, że połowa jego przychodów wkrótce pochodzić będzie wyłącznie z internetu?

Walmart rozpoczął szeroko zakrojoną transformację, której celem jest przeobrażenie firmy z tradycyjnego detalisty w lidera cyfrowego handlu. Punktem wyjścia stała się potrzeba u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 16:22
StoryEditor
Detaliści w Szczecinie znaleźli sposób na nocną prohibicję. Otwierają…
Nocna prohibicja w Szczecinie (fot. Shutterstock)

W Szczecinie tzw. nocna prohibicja obowiązuje od 8 sierpnia, ale miejscowe sklepy już nauczyły się ją obchodzić. Otwierają ogródki piwne i udają restauracje.

W myśl lokalnych przepisów zakaz sprzedaży alkoholu w sklepach w Szczecinie obowiązuje między 22 a 6 rano. Jak informuje Wirtualna Polska, choć od wprowadzenia nowych przepisów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 11:40