16.10.2024 / 17:34
StoryEditor

Jakie sieci handlowe reklamują się w TV Republika i nowej stacji wPolsce24?

Jakie sieci handlowe reklamują się w TV Republika i nowej stacji wPolsce24? (fot. Shutterstock)

Zgodnie z danymi raportu adMonit IMM od 1 do 30 września, na antenie debiutującej stacji wPolsce24 aż 181 marek prowadziło swoje kampanie reklamowe. W porównaniu w tym samym czasie w stacji TV Republika reklamowało się tylko 57 marek. Jakie sieci handlowe są największymi reklamodawcami polskich mediów obu stacji i ile im zapłaciły?

2 września 2024 roku, w ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zadebiutowała nowa stacja wPolsce24. W okresie od 1 do 30 września wyemitowała prawie 22 tys. spotów rekl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 08:32
StoryEditor
Polka dyrektorką zarządzającą w sieci KiK! Wielki transfer z Pepco [NASZ NEWS]
Agnieszka Jaworska, dyrektorka zarządzająca KiK Textilien und Non-Food GmbH (fot. mat. prasowe)

Agnieszka Jaworska obejmie stanowisko dyrektorki zarządzającej, CCO i członkini zarządu w spółce KiK Textilien und Non-Food GmbH z dniem 1 listopada br., dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Menedżerka związana poprzednio z Grupą Pepco będzie odpowiedzialna za asortyment, planowanie, marketing i sourcing.

Wcześniej przez 12 lat Agnieszka Jaworska pracowała dla sieci sklepów Pepco. Polska menedżerka, która dołączy do zespołu zarządzającego Kik, w skład którego wchodzą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 11:37
StoryEditor
W Polsce jest coraz mniej aptek. Czy zaczyna ich brakować?
W Polsce jest coraz mniej aptek. Co dokładnie mówią dane GUS? (fot. Shutterstock)

W 2024 roku liczba aptek ogólnodostępnych i punktów aptecznych w Polsce ponownie się zmniejszyła – wskazuje Główny Urząd Statystyczny. Zmiany w strukturze zatrudnienia oraz rosnąca liczba osób przypadających na jedną placówkę rzucają nowe światło na dostępność usług farmaceutycznych. Jakie województwa mają najlepszy dostęp do aptek, a gdzie sytuacja wygląda najgorzej?

Według danych GUS, na koniec 2024 roku w Polsce działało 11,2 tys. aptek ogólnodostępnych oraz 1,1 tys. punktów aptecznych. Oznacza to spadek odpowiednio o 2,1 proc. i 2,2 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 23:34