10.01.2019 / 09:27
StoryEditor

Jeff Bezos, szef Amazona, rozwodzi się. Zostawi żonie połowę fortuny

Jeff Bezos, twórca Amazona (fot. Flickr/S.Jurvetson, na lic. CC BY-2.0)
Jeff Bezos, założyciel i prezes Amazona, a także właściciel m.in. Washington Post i Blue Origin, poinformował za pośrednictwem Twittera o podjęciu razem z żoną MacKenzie decyzji o rozwodzie. Będzie to najprawdopodobniej najdroższy rozwód w historii, bowiem Bezos jest najbogatszym człowiekiem świata. Bloomberg szacuje jego majątek aż na 137 mld dolarów.

Jeff Bezos ze swoją żoną poznali się w 1992 roku. Rok później byli już małżeństwem. Amerykańskie media zwracają uwagę na fakt, iż para nie podpisała intercyzy, co oznacza, iż po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 14:47
StoryEditor
Lidl rozwija projekt, z którym nie radzi sobie Biedronka. Niemiecki dyskonter zapowiada, że rozwiązanie pojawi się w kolejnych sklepach
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Stoisko z pieczywem i ciastem w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Stoisko z pieczywem i ciastem w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl i Biedronka rywalizują ze sobą nie tylko na najniższe ceny, ale także koncepty handlowe, które mają zachęcić klientów do odwiedzania sklepów, zwiększenia sprzedaży i budowania marż. Ostatnio Lidl pokazał, że potrafi lepiej poradzić sobie z rozwojem usługi, z którą Biedronka ma pewne problemy.

Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Lidl Polska oraz Jan Słowik, Członek Zarządu ds. Sprzedaży Lidl Polska będą gośćmi organizowanego przez "Wiadomości Handlowe" kongresu Retail Trends ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2024 / 18:29
StoryEditor
Costa Cofee nawiązało współpracę z Krzysztofem Zalewskim. Marka promuje pobudzanie kreatywności
Nowa kawiarnia Costa Cofee na lotnisku w Modlinie (fot. Materiały Prasowe)
Rozbudź kreatywność to globalne hasło kampanii Costa Coffee. W Polsce w ramach tej aktywacji marka będzie współpracować ze znanym muzykiem Krzysztofem Zalewskim.

Pod hasłem Rozbudź kreatywność Costa Coffee chce inspirować i napędzać do działania, dostrzegając w każdym dniu, w każdej najmniejszej czynności, świetną okazję do zmiany przyzw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 06:01