31.08.2020 / 15:33
StoryEditor

Klienci szykują się do szturmu na Ikeę. Zbierają się na Facebooku, aby robić zakupy bez masek

Ikea Janki (widok z Google Maps) (Facebook.com)
220 osób zainteresowanych jest wydarzeniem, w ramach którego w Ikei w Jankach w piątek zbiorą się osoby, które mają robić zakupy bez masek. Uczestnicy wydarzenia chcą w ten sposób zaprotestować przeciwko polityce sieci, która nie wpuszcza do sklepów klientów bez maseczek. 

Grupa „Zakupy wolnych ludzi w Ikea Janki” powstała, aby skrzyknąć w piątek o 19:30 niezadowolonych klientów, którzy chcą wybrać się na zakupy nie nosząc masek. „Dziś kilkakrotni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 12:13
StoryEditor

E-commerce chce walczyć o redukcję zwrotów. Jak może to zrobić?

Paczka (fot. Fot. Mat. Pras. Żabka)
Z danych Shopify wynika, że konsumenci zwracają ok. 20-30 proc. produktów kupionych w internecie. Dla e-sklepów to spory problem, a globalny rynek logistyki zwrotnej ma osiągnąć w tym roku nawet 700 mld dolarów. Jak można sobie z tym poradzić?

Konsumenci na całym świecie masowo kupują, a następnie zwracają produkty do sklepów internetowych. Jak podaje Statista, w 2023 r. globalny rynek logistyki zwrotów osiągnie warto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 15:11
StoryEditor

Dwa tysiące sklepów Biedronki z fotowoltaiką w najbliższych latach. Jak sieć inwestuje w zieloną energię?

Sklep sieci Biedronka (fot. Shutterstock)
Portugalska sieć stawia na fotowoltaikę. W ciągu trzech lat aż dwa tysiące sklepów zostanie wyposażonych w tego typu instalacje. To nie jedyne działania firmy mające na celu zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Właściciel Biedronki, spółka Jeronimo Martins Polska podpisała w ubiegłym roku umowę z firmą Grow Energy na założenie do 2025 roku instalacji fotowoltaicznych na dwóch tysiącach...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 13:16