23.08.2019 / 11:52
StoryEditor

KraftHeinz i Carrefour wspólnie biją światowy rekord Guinnessa

(mat. prasowe)
W wybranych sklepach sieci Carrefour w Dubaju (ZEA), stanęły gigantyczne wieże, zbudowane z butelek ketchupu Heinz Tomato Ketchup, z limitowanej edycji, promowanej przez piosenkarza Eda Sheerana. To kolejny element kampanii marketingowej, wykorzystującej wizerunek tego celebryty.

Rekordowo wysoka wieża z butelek ketchupu zbudowana została przez 52 ochotników, którzy przez ponad 48 godzin budowali konstrukcję o wysokości 3,37 metra, wykorzystując w tym ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 19:05
StoryEditor
Nalot służb na centralę Nestle. Przeszukanie dotyczy oszustwa przy produkcji wody mineralnej
ARLINGTON, VA - MAY 19, 2019NESTLE USA - entrance to headquarters building with sign

Francuskie służby przeszukały siedzibę główną firmy Nestlé pod Paryżem. Koncern spożywczy miał filtrować skażoną wodę źródlaną i sprzedawać ją jako naturalną wodę mineralną. Sprawa dotyczy znanych marek, takich jak Perrier, Hépar, Contrex i Vittel.

Szwajcarska Grupa Nestlé to jeden z największych koncernów spożywczych na świecie, który oferuje nie tylko wodę mineralną, ale także przekąski, słodycze, płatki śniadaniowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2025 / 10:07
StoryEditor
Lidl dywersyfikuje łańcuch – stawia na Wietnam i Malezję. To efekt polityki celnej Trumpa
Na zdj. szyld na sklepie dyskontowej sieci Lidl (fot. PixelBiss/Shutterstock)

W obliczu globalnych napięć handlowych i niestabilności geopolitycznej Lidl wprowadza istotne zmiany w swojej strategii zaopatrzenia. Niemiecki gigant detaliczny rozszerza źródła dostaw o Wietnam i Malezję, wykorzystując do tego własną flotę kontenerowców. Czy to oznacza trwałe przetasowanie w łańcuchach dostaw europejskiego handlu?

Lidl zwiększa swoje zaangażowanie w Azji Południowo-Wschodniej. Firma postawiła na Wietnam i Malezję jako nowe punkty zaopatrzenia, rozbudowując tym samym swoją niezależną sieć ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. lipiec 2025 22:45