07.06.2017 / 14:40
StoryEditor

Lidl powiększa sieć stacji szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych o kolejne urządzenia ABB

ABB dostarczyła w tym roku trzy stacje do szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych w technologii prądu stałego (DC) dla Lidl Polska. Łącznie dyskonter posiada cztery urządzenia. Sieć sklepów zamówiła także autorską aplikację ABB do monitorowania oraz zarządzania siecią własnych stacji.

Od ponad roku spółki Lidla w wielu krajach Europy inwestują w technologię elektromobilności. Ponad 100 stacji szybkiego ładowania jest dostępnych w placówkach sieci w Szwecji, N...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 14:06
StoryEditor
Świąteczne zakupy Polaków coraz wcześniej. Jak zmieniają się wydatki i zwyczaje konsumentów i co ma do tego AI?
Zakupy świąteczne 2025. Ile wydadzą Polacy? (fot. Shutterstock)

Polacy coraz wcześniej przygotowują się do świąt, a wielu z nich rozpoczyn poszukiwania prezentów już w listopadzie. Jednocześnie budżet świąteczny jest dość wysoki, a do tego konsumenci są skłonni go przekraczać. Jak z mieniają się wydatki i zwyczaje konsumentów?

Tegoroczne dane pokazują, że 29 proc. Polaków zaczyna poszukiwania prezentów już w listopadzie. Niemal połowa badanych planuje część wydatków z wyprzedzeniem, licząc na niższe c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 16:24
StoryEditor
H&M wprowadza nowy koncept sklepu w Polsce. To zupełnie nowe doświadczenie zakupowe
Sklep sieci H&M w Złotych Tarasach ma być pierwsza placówka w nowym formacie, flagowym w regionie Europy Wschodniej (fot. Shutterstock)

H&M odsłania zupełnie nowy koncept sklepu w Warszawie. Przebudowana przestrzeń w Złotych Tarasach zapowiada zmianę sposobu robienia zakupów i wprowadza format, który debiutuje w całym regionie.

Wnętrze sklepu H&MZłotych Tarasach (działającego w tym warszawskim centrum handlowym od 2007 r.) zostało całkowicie zmodernizowane. Wyposażono je i zaaranżowano zgodnie z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 16:06