06.06.2017 / 11:34
StoryEditor

Lidl zatrudnia supermodelkę Heidi Klum do kampanii modowej

Lidl rozpoczyna nową, długoterminową kampanię modową, której elementem jest "Lidl Fashion Week". W pierwszej odsłonie twarzą kampanii i projektantką odzieży jest supermodelka Heidi Klum. Dzięki swojej najnowszej kampanii modowej firma ulepsza ofertę tekstyliów, poprzez nadanie jej różnorodności oraz wprowadzając do kolekcji najnowsze trendy ze świata mody.

Heidi Klum to nie tylko światowej sławy modelka i miłośniczka najnowszych trendów, ale także ceniona projektantka. W ramach współpracy Heidi Klum zaprojektowała dla sieci Lidl k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 18:18
StoryEditor
Zakupy szkolne online? Wśród Polaków są coraz popularniejsze
Zakupy szkolne online. Jak Polacy oszczędzają w erze e-commerce (fot. Envato Elements)

Presja finansowa związana z początkiem roku szkolnego rośnie. Coraz więcej rodziców wybiera zakupy online, aby znaleźć tańsze i wygodniejsze rozwiązania. Jak wynika z badań, platformy e-commerce stają się dla wielu rodzin alternatywą wobec tradycyjnych sklepów. Dlaczego tak się dzieje i jakie priorytety mają Polacy na przełomie lata i jesieni?

Według najnowszych badań konsumenckich zleconych przez AliExpress, niemal jedna piąta Polaków (18,3 proc.) odczuwa finansowe obciążenie związane z przygotowaniami dzieci do szko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 10:43
StoryEditor
Obowiązkowe ostrzeżenia na etykietach alkoholu. Senat przegłosował istotne zmiany w przepisach
Obowiązkowe ostrzeżenia na alkoholu. Senat przegłosował nowe przepisy (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Wkrótce etykiety napojów alkoholowych mogą znacząco się zmienić. Trwają prace nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości, która wprowadzi nowe obowiązki dla producentów i dystrybutorów. Co dokładnie planują ustawodawcy i jakie konsekwencje zmiany będą miały dla branży oraz konsumentów?

Senat finalizuje prace nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jednym z głównych elementów projektu jest wprowadzenie obowiązku umiesz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 22:08